Testat mig på både DN:s och Aftonbladets valbarometer. Tydligen är jag kristdemokrat??
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 899 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..kommit hem totalt sönderbränd efter fyra kalasdagar på Gotland.
..fått ett antal mail på olika sätt från ett företag som vill köpa min domän. Hoppsan.
...kört gammalt virke till återvinningen.
..fortsatt grotta runt i ränte- och amorteringsträsket efter att ha råkat vinna en budgivning på en bostadsrätt i förra veckan.
..fått tips av en polare på Skandiabanken. Vafan, ännu en bank att välja mellan! x( :e
Pratat med min ekonom hur man avvecklar eller kraftigt minskar rörelsen i mitt AB på bästa sätt.
Sett att det "resaijklas" en del på wF igen :e
Sett att det kommit in lite skatteåterbäring på lönekontot. Bara en dryg tusenlapp, men man får vara glad över det lilla. :)
loggat in på forumet för första gången på nästan ett år!
Börjat att utnyttja Jojo Sommarkort, resa vart man vill i Skåne i 2 månader.
Idag blev det buss till Arild och dopp i de salta böljorna!
Lagt upp en minnessida på min hemsida av min bortgångne vän.
..blivit lite lagom lomhörd - igen!
..nämligen studsat runt till Flogging Molly på Grönan - igen! :birp
Hjälpt en vän med att installera en ny skrivare, Canon, och fått datorn blootad med massor av skit.
Bytet eftersom dellskrivaren inte fungerade till Win8.1 ;-( Sjukt är det.
..upptäckt och åtgärdat mitt livs första fästing på mig själv. Troligtvis en fripassagerare från helgens Visingsöbesök. Isch.
Varit på besök i en fabrik och kollat in verktygstillverkning.
Mycket intressant och imponerande. Här pratar vi tusendelar!
Att se en gnistmaskin i arbetet är inte illa!
...varit svett.
..ägnat första semesterdagen åt att låna morsans släp och köra lite grejor åt några polare.
..på så sätt fixat gratis käk på en grillfestival i helgen. :e
vaknat...
spelat frisbeegolf 4 gånger på två olika ställen.
...funderat på varför man inte kan ha metall i mikron utan att det blir ett jävla fyrverkeri när ugnen själv har väggar, tak och botten av metall utan att det händer någonting.....