... premiärgrillat, det blev kycklingfileér med rotsaker i ugn. :)
... fixat första nattens boende på Irland hos god vän med tillhörande pubkväll, got to have the black stuff. :birp
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 880 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Slagit den lilla bollen över de fina gräsytorna. Skrapade ihop 30p med tre bortspelade hål och en missad birdie.
.. Läs om tråkigheterna i Eskilstuna, att folk inte fattar att hat föder hat :(
.. Glömt kepsen och således lyckats bränna mig i ansiktet
..korsat den dubbelfiliga Drottningholmsvägen mitt i rusningstrafiken, bara för att höra en konstig smäll när jag lade i tvåan?
..undrat vart kopplingspedalen tog vägen..? :q
..hittat den efter kort tids sökande, som klistrad mot torpedväggen. Ah, kopplingswiren hade gått av.
..ringt efter en polare som kom och drog mig runt hörnet (jag kom ju inte ur fläcken), skjutsade mig till Mekonomen för inhandlande av ett styck kopplingswire och tillbaka igen för att montera den.
..varit på rull igen 2½ timme efter det snöpliga stoppet. Yää! :birp
svarat i denna tråd.
... lämnat in deklarationen en dag för tidigt... :x
.... Cyklat i motvind som liknade en stormvind.
...rensat bort 95% av alla bokmärken i webbläsaren varav lejonparten måste ha varit 10-12 år gamla. Jösses, så mycket skit man sparat.
...kommit på att deklarationen skulle ha varit inne för en vecka sen...
.... Tecknat ett Spotify premium abonnemang trots att jag tycker det är för dyrt och företaget känns som ett skojarföretag, med urusel info.
..upptäckt att jag visst kan med små medel bättra på min mobila uppkoppling från 2 mbit/s till 6-7 mbit/s.
... sagt fel för första (och förmodligen inte sista gången) då jag benämnde min stora kärlek som "min sambo" istället för "min man". Vi gifte oss igår. :)
Grattis Fia, men tänk på vad du säger ;)
Grattis Fia!
... stannat hemma för att vabba.
... insett att det var lika bra då det verkar som grabben smittat mig också.
... lyckats jobba en del iaf.
... blivit imponerad av min indiska kollega, 23 årig tjej som slänger ihop stored procedures och views på nolltid. Kul att ha folk som kan sin sak i sitt team.
Grattis Fia!
... blivit ett år äldre, smartare, snyggare och roligare ;)
... vaknat en anings bakis :birp
...gjort klart med nästa resa. :birp
... bytt driv-modul till spridarpumpen.
...blivit faster till en liten tjej :D
..hattat runt på https://www.hemligarum.se eftersom Statens Fastighetsverk låste upp diverse gamla hemliga ställen runtom i landet idag. Hann med Oscar Fredriksborg vid Oxdjupet (mäktigt), bergrummet på Skeppsholmen (intressant utställning) och skyddsrummen under artillerigården framför Armémuseum (årets fail).
..planerat lite stridsvila inför kvällens ölintag.
...äntligen dammat av min gamla skivspelare, ordnat en förförstärkare, kopplat ihop med stereon och spelar nu igenom min vinylsamling för första gången på 22 år!!!! Whoa....snacka om flashbacks!!!
...skrivit avskedsmailet till kollegorna.
...insett att det fan är sista dagen på jobbet.
...funderat på nästa steg.
...kommit fram till att Kiev nästa helg duger gott som plan så länge. :e
...köpt kattmat för en tusenlapp och släpat hem det.