Börjat städa arbetsrummet, men oj så mycket kul man kan hitta på på vägen. Vara här t ex :r
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 879 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Äntligen fått upp nya epostkonton efter tio dagars nertid!! Skrämmande!
...knallat till jobbet i snöblask. April är inte favoritmånaden i Östersund direkt.
.... Suttit och tittat på vädret Dryden är ute i. Jag drar täcket över huvudet igen.
.... Försökt mig på att göra säkerhetskopiering på min Vistaburk för första gången. Gör det till en NAS. Är nervös!
...åkt med polaren som flugit runt oss i en DA40 över Östersund och Storsjön. Magiskt! :D
..insett att det här med däck till bilar är en jävla djungel. Förb... x(
.... Försökt planera semestern, men jag vet inte när får semester :(
..insett att den här tråden är ungefär som facebook fast utan gilla knapp.
..vaknat av sånt ryggont att det inte ens var nån idé att försöka sova vidare. Vafan? :l
Haft besök av Jehovas vittnen men glömt bort vad jag skulle fråga dom :(
Nej men! Du som alltid brukar ha något vitsigt att fråga dem om. Har du lagt av dig? :e
..insett att byte till sommardäck var en miss. Jäkla väder till att jävlas.
..varit på bio och skrattat sönder mig åt Iron Sky - rekommenderas som fan! (y)
.... Upptäckt på räkningen att den ändring jag gjorde på Internet av mitt telefonabonnemang inte har fungerat. :(
inte gjort någonting som jag hade planerat och som jag borde ha gjort
..svurit på jobbet över att man inte kan se kolli-id på Cdon, det står endast i mailet man får. Hem. :bla
..fått sms från Posten om att ena paketet kommit fram.
..gått till utlämningsstället och hämtat det.
..kommit hem och hittat två avier på hallmattan, dels för paketet jag hade under armen och dels för det andra - som Posten uppenbarligen inte brydde sig om att skicka något sms om.
..knallat tillbaka till utlämningsstället igen. Tur det ligger nära. :e
.. Lyckats få en statisk ip-adress utanför Telias VPN på min iphone. Nu ska här experimenteras! :D
.... Undrat vad som hänt med humorsajten.com?
..kämpat i över tre timmar med den mest envetna styrled jag varit med om. Till slut lossnade den med en jävla smäll, men det hade aldrig gått utan avdragaren vi lyckades låna. Tur det, annars hade vi inte kommit hem. :e
...kutat vidare. Intervallpass under klarblå himmel. Vackert, svettigt och skönt.