.... Fått dåligt samvete när jag läst Danne V: s och Drydens inlägg om telefoni. Sitter och betalar ett dyrt Telia Alltid Total abonnemang trots att ungarna flyttat ut och fasta telefonen är mest en prydnadssak.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 877 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.... Fått dåligt samvete när jag läst Danne V: s och Drydens inlägg om telefoni. Sitter och betalar ett dyrt Telia Alltid Total abonnemang trots att ungarna flyttat ut och fasta telefonen är mest en prydnadssak.
Det fanns ju en tid när Alltid Total var det bästa du kunde ha och när jag jobbade på Telia sa vi åt kunderna att inte avsluta dessa, då säljstoppade, tjänster. Men idag, 2012 med många flatrateabonnemang? Nja. :)
...konstaterat att jag kör väldigt mycket OT. :r ;)
... surfat runt kring intressanta projekt och fått upp lusten att starta företag igen :P
.... Fått dåligt samvete när jag läst Danne V: s och Drydens inlägg om telefoni. Sitter och betalar ett dyrt Telia Alltid Total abonnemang trots att ungarna flyttat ut och fasta telefonen är mest en prydnadssak.
Uppsägningen av det abonnemanget är en del i "åtgärdsprogrammet" jag äntligen startade i höstas: http://www.webforum.nu/showpost.php?p=1541342&postcount=17284
...varit på besök på senaste fas3-arbetsplats.
...blivit informerad förändringar på kooperativet.
...fått en semla och läsk.
...snackat lite sk*t.
...vaknat efter mardrömmar om zombieinvasion. Antar att det är sånt man får räkna med efter att man varit på första kurstillfället på kursen "Att överleva en zombiekatastrof". :birp
.... Kommit fram till att min blåtand inte klarar det krav jag hade på den när jag köpte den. Känner mig lite lurad av säljaren som sa att den skulle klara två telefoner. Visst den kunde anslutas till två telefoner, men bara sköta samtalen i en och spela media i den andra. Suuurrt!
..fått besked om den årliga hyreshöjningen. 150 spänn den här gången, största någonsin. Samtidigt som de skiter fullständigt bland annat i inbrottet i våra källarförråd. :bla
Tänkt & tänkt
.... Känt mig lite småstressad med allt som ska göras på den enda dagen jag är hemma på två veckor.
...blåst f-word bort! :o
.. pratat med mäklaren och tydligen finns det intresserade. Men alla avvaktar..
.... Känt mig som en backhoppare när jag var ut och gick.
...satt på sommardäcken.
.. Hämtat bygglov
.. Köpt tomt
.. Blitt fattig
..nått ett stort delmål i jätteprojektet med webshopen på jobbet. Yay!
..av en slump sett att någon har gjort något i vårt system på jobbet vilket fuckat upp webshopen fullständigt. Den loggarna pekar ut blånekar, men vem får ägna timmar och åter timmar till att reda ut och återställa det? Jag. :x
..fått reda på att jag ska på Top Gear-grejen i Globen på lördag. Gratis. Yay! (y)
...hörde på radion att SMHI ansett att det är vår i Stockholm.
...sett (och hört) "sopbilen" sopa upp sand och grus från trottoarer och gångvägar runt mitt hus.
Så nu är det vår (runt mitt hus iallafall). :h
skrivit det första inlägget efter kl 18 idag 15/3. Dock är det ju inte 15/3 utan 15 + 3 som blir 18.
...Firat 10 år som medlem på WF idag...
...Joggat 3 mil på 2 tim 41 min 33 sek...Nytt rekord för mig...