Vaknat nu.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 471 visningar · startad av Vimp · sida 872 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Bajsat för första gången i år!
... Försökt återställa min HTC till originalversionen eftersom den ska lämnas in på garantilagning.
... Olyckats med att återställa min HTC till originalversionen. Nu startar den inte överhuvudtaget. Antagligen är den kvar i S-off vilket i praktiken innebär att garantin inte gäller.
... Letat upp min gamla iPhone 3Gs och försökt uppdatera den utan resultat. Den har fastnat i en oändlig loop där den piper varannan minut. Ett snyggt äpple finns på skärmen, inget mer.
... Bestämt mig för att stänga av datorn innan den exploderar och orsakar en eldsvåda som kommer att bränna ner hela radhuslängan.
.... Känt mig trött och sliten.
Märkt att tomteluvorna försvunnit från Smilies, men ännu inte från Postikoner.
... Jobbat klart och ska på Afterwork
..vaknat nyss av ont i ryggen. Inte okej! :x
...insett att jag kan lösa en rubiks kub :)
...insett att jag kan lösa en rubiks kub :)
Gör du som jag? Flyttar klisterlapparna?
...filmat mig själv när jag löser rubiks kub! :)
.. Jämfört tider på lösningar :bire
https://www.youtube.com/watch?v=wIvHw17vuGU
.. Googlat kap/gersåg
.. Spelat Wii med dottern.
.. Jämfört tider på lösningar :bire
Om ett år ligger jag också på dom tiderna! :D
Idag har jag växt upp
.. Sagt ja
.. Beställt
.. Fått magpirr
.. Vunnit lunchbowlingen :)
..till min förvåning hittat Jönköpings-Posten i fikarummet, inte alltid man kan käka lunch och läsa om allt som hänt i metropoler som Kaxholmen, Sandhem och Örserum... :e
..erkänt för mig själv att det faktiskt innebar ett litet styng i hjärttrakten, har ju trots allt läst blaskan sex dar i veckan i nästan tio år. ;)
märkt att det gått mer än 12 timmar utan att ett enda inlägg på wF skrivits samt att det har gått nästan 10 dygn sen ett inlägg i denna tråd skrevs.
Därmed bryter jag denna tysta trend.
...sett att det äntligen plogas i Östersund. Och då menar jag på ett vettigt sätt där snön forslas bort så man kan ta sig fram igen. Tack!