Idag har jag...
... varit på äventyrsbadet i Landskrona med min dotter i 4 timmar och sen cyklat 1.5h i Pålsjöskog. Helt färdig nu... Skall bli gott med en bira! :birp
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 87 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Idag har jag...
... varit på äventyrsbadet i Landskrona med min dotter i 4 timmar och sen cyklat 1.5h i Pålsjöskog. Helt färdig nu... Skall bli gott med en bira! :birp
Ett litet förtydligande tror jag är på sin plats tror jag. Jag vaknade alltså av att mina kära grannar bankade bäver. Jagade musen. Spelade golf. Fler synonymer » :P
dryden skrev:
vaknat av mina högljudda grannar igen
inläggsklockan skrev:
11:40
Vaknat? Morgontrött? För kom ändå inte och säg att det första du gör inte är att posta en tråd på wF om det!
magnusfeldth skrev:
dryden skrev:
vaknat av mina högljudda grannar igen
inläggsklockan skrev:
11:40
Vaknat? Morgontrött? För kom ändå inte och säg att det första du gör inte är att posta en tråd på wF om det!
Jo. :r :birp
...läst att kungens sekreterare heter Heid Klum. Men det var visst Heidi Kumlin hon hette. :OO :e
(DN:s artikel)
..tagit en skönt Munksjövarv i sol och värme innan F1-loppet. (y)
Nu är det lite disigt, men fortfarande 15 grader varmt. Jag tror jag kilar ut igen!
...funderat på om jag orkar gå ut och göra bilen vårfin. Men samtidigt så undrar jag om man inte ska vänta någon vecka eller två tills vägarna blivit/gjorts helt rena. Men man kan ju iofs ta den interna delen så länge. :i
.. små runda blåmärken lite var stans på kroppen efter paintball-kriget igår ;)
....inte bytt däck på bilen som jag tänkt göra... :(
...tagit en lång cykeltur. :)
Helgen har jag tillbringat med en väldigt trevlig tjej!! mmm
Tränat. :)
... Bjudit 25 000:- för en bil som säljaren ville ha 37 000:- för & jag åker fortfarande i min gamla Jetta.
... varit på tivoli :D
haft kul
försökt spåra kristallmosaiken till köket som skulle komma tisdag efter påsk... x(
M@gnus skrev:
försökt spåra kristallmosaiken till köket som skulle komma tisdag efter påsk... x(
Har du hittat den? :q
Blivit sur över att allt som har med datorer att göra ska vara så förbannat användarovänligt. Och dyrt. :(
börjat jobba igen efter ett halvårs studieuppehåll, just där jag är nu har jag inte varit sedan september, fick t om samma plats och jobba på... trevligt
..haft snok som modell. :bire