...lagt vantarna på FIFA12 till PS3:an! Giganten överträffade lite sig själva och hade inte bara spelet på hyllan hos den lokala knegaren, utan dessutom till webbpriset! Kalas!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 863 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...varit på en intervju ovanför backen här bara :)
...skyndat mig hem och packat ner helikoptrar för att bege mig ut till fältet, IGEN! Det har varit 20 grader och varm vind idag!!! Stundtals shorts å t-shirt var det! Helt underbart!
..gått hem från jobbet två timmar tidigare, slocknat på soffan i tre timmar och sen uppmätt 39,8 i feber inklusive frossbrytningar och hela baletten. :x
packat ner helikoptrar för att bege mig ut till fältet, IGEN! Det har varit 20 grader och varm vind idag!!! Stundtals shorts å t-shirt var det! Helt underbart!
...igen!!! Idag var det ju ännu varmare. Shorts och t-shirt hela dagen och det var t om för varmt ibland! Helt otroligt va. Såååå underbart att få lite sensommar såhär när löven blåser av träden!
.... Stoppat in en nätverkskabel till DVD-spelaren, men hittar allt utom mitt eget nätverk.
...gjort en topptur på Storsnasen under klarblå himmel. Helt fantastiskt! Vid ungefär samma tidpunkt förra året gjorde vi en likadan tur, faktiskt en vecka tidigare, och då låg det snö på toppen i samma område. Idag - 15°C och barmark. Hyfsad skillnad. :)
(eftersom det har varit fint väder idag behöver jag väl knappt skriva vad jag gjort för det kan den aktive läsaren lista ut med den bakre kroppsdelen utan problem :))
...varit på fältet, ÄNNU EN GÅNG! Fast inte hemmafältet nu, blev bortaplan denna gång :) 16 mil västerut! Hade bilen full med saker också som jag lämnade i ett förråd där.
..tillbringat ännu en dag i soffan med feber, halsont och skit. I morron blir det antagligen vårdcentralen - igen. :x Jävla tur den ligger nära. :l
...som vanligt ( :)) varit på fältet! En snubbe var flygsugen så vi stack dit. Nästan hela dagen. Ganska ok väder. Blev lite väl lekfull på sista accen så lillsnurran behöver en snutt kärlek nu.
..gjort slut med One.com och blivit ihop med Binero, snacka om kärlek vid första ögonkastet.
.... Sett att vi ska bo på samma hotell :L
..fått armen gipsad :(
..fått armen gipsad :(
Fan vad najs, det hade ju varit värre om du hade brutit armen!
.... Firat med lite tårta, gott!!!
...quid :bire (stackars Madde ändå, vad har hänt?)
...varit i götet på intervju #2 och lämnat ännu mer grejjer i förrådet.
... svurit över Subclipse som inte ville funka.
... köpt nya sommardäck.
... bokat flyg och hotell. Dags att besöka kollegorna i öst igen.
Inget brutet, men däremot en ev spricka så gips fick det bli. Jag halkade på badrumsgolvet, ramlade och tog emot med handen..
Lagt till etiketter i vissa trådar jag skapat.
Skapat en ny tråd.
Funderat på varför denna tråd har etiketten varberg.
.... Vaknat och börjat gruva mig för alla flyttlådor som ska bäras och köras till Fjollträsk och sen bäras igen. Dags att hämta hyrbilen :(
.. Spelat golf. Bra väder första 10 hålen sen kom regn/hagel från helvetet och det blev riktigt kallt.
.. Gjort en skaplig runda vädret till trots
.. Funderat på om jag hinner med en runda till nästa vecka :P