...tagit en runda på Frösön med cykeln. Friskt, skönt men tungcyklat.
http://connect.garmin.com/activity/111429629
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 860 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..knallat runt Hälsans Stig på Lidingö. Sex km på en timme var lite snabbt i värmen med tanke på ryggsäcken - nu behöver jag en dusch... :e

Cool bild!
Fast jag tänker på 69:an när jag ser den... :P
... :) ja, då skulle de se min anteckning från när jag kom på idén när jag precis skulle gå och lägga mig. Ville inte slå igång datorn och börja då så jag ritade lite snabbt på en post-it, ännu mer likt 69 :)
...spelat disc golf med vanligt ruttna resultat
...bokat tågresa till Stockholm.
...bokat tågresa från Stockholm.
...haft ManU-kalendern till hands samtidigt. :birp
...insett att SJ hade dåligt med passande tåg på söndagen så för att inte missa Chelsea-matchen så får jag åka hem en dag tidigare. :birp
.... Tänt nästan alla lampor hemma.
.... Tänt nästan alla lampor hemma.
Ja, från fönstret på kontoret ser jag hur Frösön är dolt i ett täcke av moln... ;)
.... Sett genom fönstret hur molnen på Frösön försöker ta tag i träden för att hålla sig kvar. ;)
..nästan fått krupp på en kalender i php/MySQL som utvecklaren kört genom base64 (alltså, källkoden är kodad). Så när man vill fixa till några små buggar, så går det inte. Suck ... :(
...fått en ny leksak! Nu ska det spelas slåss-spel :) och Bubble Bobble... och Mario Bros... och Gemini Wings... med mera :)
...varit till fältet. Trots att det var blåsigt och mulet var det ändå riktigt trevligt där! Dock var ju kaffet slut.
..klarat av en magnetkameraundersökning. Mäktig apparat men herrejävlar vad den förde oväsen! Tur man hade skyddskåpor på sig - med Lugna Favoriter. Bandit fanns visst inte. :e
på tal om 69 så har jag idag 9 dagar kvar tills jag har varit medlem på wF i 6 år.
har även för mig att något användarnamn kanske slutar så :OO
...loggat in på webforum igen. För första gången på.....länge.
Men dra på trissor?! Välkommen tillbaka! :birp
Ah, crap. Redan här igen? :moose
...varit till fältet igen. Lika blåsigt men grymt fint väder! Inte många moln och det var så varmt så man kunde ligga i solstolen en sväng mellan flygningarna :) kraschade dock min lillsnurra :( sällskap fick man idag också, inte dåligt!
...klämt in en ny hårddisk eftersom den gamla höll på att ta slut.
Hur gött var det inte att bara klona den gamla. Inget strul med en massa programinstallationer. Bara att tuta och köra som vanligt.
Och oj, vad snabb datorn blev helt plötsligt
...jobbat 12 timmar.
...varit till fältet igen!!! Det var inte tänkt jag skulle dit men så ringer en snubbe och undrar om jag kan klippa denna vecka istället för nästa vecka. Jaha, och denna är vecka är ju snart slut så det var ju inte mycket att fundera på, dit igen bara!! Det skulle komma dit en snubbe jag känner så det var ju inte bara tråkigt iofs. Två andra var där också trots det risiga vädret (duggregn). Det är ingen hit att köra åkgräsklippare med uppsamlare i väldigt blött gräs, körde fast några ggr.
...försökt lägga upp några "viktiga" filer.... min server är nere, bredbandsbolagets lagringsserver är nere, min NAS får jag ingen ordning på, men till slut lyckades jag fixa det på dropbox!! Vad frustrerad man kan bli!!