..passat på att besöka Derbybutiken på Sergelgatan som har utförsäljning. 50% på rubbet är ju trevligt, men faaan att de lägger ner! :(
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 029 visningar · startad av Vimp · sida 840 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →men faaan att de lägger ner! :(
Borde aldrig ha öppnats, Skönt att dom äntligen lägger ner skiten...
ätit kladdkaka
...plockat isär en HP zv5000 och gjort rent runt fläktarna
...tagit bort processorkylaren och applicerat ny kylpasta
...testat med SSD i den
...byggt en Accessapplikation ;-)
...gjort inget vettigt alls :)
märkt att det var länge sen jag skrev i den här tråden.
Borde aldrig ha öppnats, Skönt att dom äntligen lägger ner skiten...
Jo, det var ju dumt med en sportaffär där man kunde hitta grejor från andra ligor och som dessutom var fullfjädrat Ticnetombud. Extremt dumt. Eller inte. :OO
... tagit en tur ner till skåne.
... njutit av avsaknaden av snö där nere.
... lämnat dottern för en vecka.
... kommit hem till all j****a snö. :bla
...recenserat de nya glass-smakerna från SIA Glass, http://www.qn2.se/blogg.asp?id=1255 :)
.... Konstaterat att jag bara har en arbetsdag kvar den här veckan :D
...sett att badrummet nu nästan är klart!! (y)
...varit ner på stan och tagit hem thaimat till middag!!! Gudars vad gott!!! (det är ingen självklarhet med thaimat i de här trakterna, var länge sedan nu. Hemma kunde man ju åka vart som helst, ut i skogen, så nog f-n var det ett thaikök där, här kan man räkna de på ena handen, alla i hela stan!!!)
...varit på serviceuppdrag på jobbet, kul!! Det var ett tag sedan. Skönt att servicechefen är tillbaka nu :)
...gjort ett gästspel på mitt gamla jobb för att hjälpa till lite.
...sett en man äta Big Tasty med kniv och gaffel... manligt :)
...varit ner på stan och tagit hem thaimat till middag!!! Gudars vad gott!!! (det är ingen självklarhet med thaimat i de här trakterna, var länge sedan nu. Hemma kunde man ju åka vart som helst, ut i skogen, så nog f-n var det ett thaikök där, här kan man räkna de på ena handen, alla i hela stan!!!)
Tss, nu finns de ju överallt jämfört med förr... :moose Du bor i Sveriges kebabhuvudstad nu, glöm inte det. ;)
meckat med MDT och Win7 utrullning. Riktigt trevligt o smidigt.
Tagit mig lite tisdagslyx (Newcastle ale och lite snacks)
Tss, nu finns de ju överallt jämfört med förr... :moose Du bor i Sveriges kebabhuvudstad nu, glöm inte det. ;)
Jotack, pizzerior (och kebab) finns det väl gott om, som det "brukar" vara, skulle jag säga (rätt less på sådan mat nu). Men det är faktiskt riktig god kebabsås här, vi pratade om det på lunchen igår, de sade att folk borde åka till Jönköping och prova kebab bara för vi har så god sås. Men jag tycker väl å andra sidan att den är lite uttjatad, det är samma på allt. Pizza, kebab, sallad. Jag beställde en grekisk sallad häromdagen. Fick den där kebabsåsen på den med!!! Helt otroligt va. Det "ska" ju vara olja/vinäger.
Ok. Hehe. Lokala avvikelser kan förekomma.
Tack stefan för dina intressanta kommentarer, det är kul att höra från någon som flyttat i motsatt riktning :) (åkte igenom Torpa idag förresten)
.... Jobbat klart för den här veckan :D
.... Funderat och funderat, men kommer inget längre.
...valt ny jobbcoach!
...just kommit hem från Ica där jag hämtat ut ett stort paket med helikopterdelar och invigde glass-säsongen också med att prova den här nya Cornetto Hallonsylt eller nåt, riktigt god.
Måndag 14/3
- Lagat punktering på cykeln för andra gången.
Tisdag 15/3
- Kollat på veckans brott på svt1.
Onsdag 16/3
- Kikat runt på nätet lite.
- Cyklat