...satt min stackars helikopter i backen :(
Idag har jag...
17 993 svar · 1 289 435 visningar · startad av Vimp · sida 839 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..sett Jörgen Brink göra en sjuhelvetes upphämtning i Vasaloppet - bruten stav i fem kilometer, en minut efter täten och ändå var det han som fick hångla med kranskullan... :o (y)
Grattat brorsdotter:
Idag har vi njutit av fjorton vackra skidmil.
Nio i vasaloppsspåren och fem i det vackra Holmenkollen.
Men vad är det mot trettioett?
Borde slå det mesta säger Ellen.
Hjärtligt grattis
så skickar vi med några bokstäver så kanske det kommer ett mail tillbaka!
Bokstäver: "QWERTY"
Spenderat en tid under isen
.... Varit och väckt tuppen och sedan åkt till Gävle.
..svurit över att det inte finns några lediga besiktningstider i Vällingby förrän i juni (!)... :l
..hittat ett återbud i morron klockan 18 i Enköping! Taget! (y)
...kommit hem och upptäckt att PRECIS HELA LÄGENHETEN ÄR NERDAMMAD!!!!!!!! det ligger ett fint slipdammlager över precis allting! alltså... det är fan inte ok!!! jag hatar hantverkare!!! :bla
hehe, oj vad jag skrev. Men jodå, hade man blivit förvarnad hade det ju varit ok iaf. Men nu när jag kom hem märkte jag att jag fått jordade uttag i hela lägenheten!!! Jag frågade om det förut och försökte be dem att fixa det också men det lät väldigt tveksamt. Men nu är det ordnat. Jag förlåter dem! Vad härligt!
...vunnit 750 000 pund!!! Är det inte fantastiskt så säg!? Välkommet såhär till vårkanten...
Mail skrev:
2011 MICROSOFT AOL ANNIVERSARY AWARD NOTIFICATION
Dear Winner Congratulation:,
You have been awarded a total sum of 750,000.00 GBP (Seven Hundred and Fifty Thousand Great Britain Pounds), in the 2011 Microsoft AOL Award Notification. Participants for the draws were randomly selected and drawn from a wide range of web hosts which we enjoy their patronage. Your email address as indicated was drawn and attached to ticket number 94857390735 with serial numbers GPT/97846565392/08 and drew the lucky numbers 70-35-15-18-21-70 which subsequently won you 750,000.000 GBP (Seven fifty Thousand Great Britain Pounds)
You are to send down your Claims Requirements and your option of Remittance/Mode Of Collection to your Claims agent (Dr. Frank Cole)
...kört Erfarenhetsberättelsen på Rydebäcks bibliotek! "Tågluff för Seniorer"
... nu är det en gång till
... så reser vi snart igen ;-)
Hämtat ut mina 15 507 kr v75-vinst och knappt fått sätta in dom på mitt bankkonto för att jag inte kunde styrka vartt jag fått dom ifrån....
...med spänning följt diskussionerna ang en populär hobbybutik där chefen hade reggat flera konton i samma forum för att "stimulera" affärerna. Det är nu allmän kännedom och gud vet hur detta kommer sluta... fan alltså, ibland undrar man om det finns hopp för människan...
.... Vaknat på helt fel sida. Så håll er undan!!!
.... Blivit på lite bättre humör efter att ha tittat på Danneholks fantastiska Lybienbilder (y)
.... Blivit på lite bättre humör efter att ha tittat på Danneholks fantastiska Lybienbilder (y)
Trevligt. Ja själv vaknade jag upp idag och kände mig sjuk, mycket opassande då dessa två dagar innan helgen är väldigt viktiga. Blir till å lägga sig direkt när jag kommer hem idag.
.... Upptäckt igen att mitt tangentbord inte kan stava :(
...varit på biblioteket och lyssnat på texter av Märta Tickanen!
...funderat varför kvinnor står ut med dessa män
...njuter av att vi hann gå hem innan regnet
...läst att lejonen parar sig 30-40 ggr om dagen under parningssäsong
...insett att man kan vara avundsam ;-)
..suttit i telefonmöte med utvecklarna för jobbets kommande webplats och gått igenom admindelen, upplägg och massa spännande.
..lagt på och sett fram emot sista timmens jobb, dags att börja pilla och testa!
..blivit brutalt avbruten innan jag ens hunnit börja för att köra en hetvattentvätt till Bålsta med dieselskåpet - där man letar efter den icke existerande sjätte växeln redan när man kommer upp i 90...
..blivit lomhörd. :e
...för första gången denna vecka känt att man hunnit ifatt på jobbet och kunde med gott samvete gå hem hela sju minuter tidigare.
...felanmält min tevebox och blivit lovad att en ny ska komma på måndag.
...kollat igenom delar av Sollentuna kommuns bildarkiv på nätet och insett att kommunen förändras en hel del bara på dom senaste 50 åren.
...nästan hunnit hem innan regnet kom.
...just kommit hem från firmafest, det var en redig tillställning, två band, fyrverkier i "kommunklass" och fäkting! (y)