... Kollat på insekten i Växjo Tipshall. Det såg kontrollerat ut!?
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 346 visningar · startad av Vimp · sida 835 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...också undrat hur insekter, (mekaniserade) flyger ;-)
... Kollat på insekten i Växjo Tipshall. Det såg kontrollerat ut!?
det var väldigt kontrollerat, snubben är grymt säker på att flyga. Men flyga så lågt som möjligt kan vara riskabelt ibland, här var marginalerna på fel sida :)
..varit på Media Markt i Barkarby för att shoppa diskmaskin, men den hade de givetvis inte hemma.
..åkt hem och bestämt mig för att beställa den från Elgigantens web istället, en hundring dyrare men fri frakt hem till dörrn. :)
...letat efter "Gilla-knappen" när jag läste ett inlägg på wF. :OO
...vunnit ett signerat exemplar av Erik Nivas bok i Steve Perryman:s tävling på fejjan. Gissa första målskytt i Spurs-ManU. "Ingen målskytt, det blir 0-0" räckte ju rätt långt! :e
...satt helikoptern rätt i asfalten! usch då, men det var inte så mycket som gick sönder. Coolt var det för det blåste rätt ordentligt, min elektroniska stabilisering funkade ypperligt! (men kraschen var mitt fel, tappade orienteringen)
...inte lyckats beställa reservdelar idag heller!!! Vad f-----n!!! Fattar inte vad som strular.
..insett att mitt diskmaskinsköp kommer bli nästan 50% dyrare då jag måste punga ut för en ny blandare också, något som hyresvärden inte ville bistå med. :x
..travat runt i en kvart på Bauhaus och verkligen letat efter personal som kan hjälpa till. Jag gick därifrån. Skitställe.
..traskat ända bort till Byggmax (jaja, jag vet...) för att upptäcka att det inte har vvs-grejor - alls. Skitställe.
..betat av K-Rauta och Ekesiöö istället och fått veta hur dyrt det blir. Crap...
... Varit på kurs. 20 min kurs 2*3 tim resa.
..betat av K-Rauta och Ekesiöö istället och fått veta hur dyrt det blir. Crap...
Nästan bara Hornbach kvar :)
...börjat laga helikopter och märkt att rotoraxeln är något böjd, illa, sådan har jag inte.
..hittat handboll på tv. (y)
Nästan bara Hornbach kvar :)
Nä, de ligger åt helvete för långt bort på fel sida stan, speciellt när bilen strejkar. ;)
...fått en plåtbox levererad. http://www.dryden.se/2011/01/lyckad-leverans-av-en-platbox/
...äntligen blivit verifierad av Paypal så jag kan beställa mina reservdelar från Hong Kong!! (y)
...fått reda på att mitt paket från England kommer via UPS. Jag som anmälde min hemadress. Kommer inte vara hemma då. Ringde och frågade men de KAN INTE ÄNDRA! Förrän de provat en gång, då får man göra en ändring så provar de på nya adressen dagen efter. Alltså, så amerikanskt så man mår illa! :bla
...hittat bästa programmet:
http://en.wikipedia.org/wiki/RichCopy
...suttit i ett d....a planeringsmöte hela dan. Gissa om jag älskar såna här möten. x(
...äntligen blivit verifierad av Paypal så jag kan beställa mina reservdelar från Hong Kong!! (y)
...jo... och vad händer då!?
Återförsäljare skrev:
We are sorry that due to the Chinese New Year holiday , the KDS factory is closed for 1 month.
...alltså!!! Jag dör! Helt otroligt detta. Men jag har mig själv att skylla, dålig framförhållning, detta borde jag gjort för flera veckor sedan när det inte var lika brådis.
...meckat helikopter och kommit fram till att det verkar vara nåt mer fel, kan inte lyfta, motorn går inte på fullt varv. Måste vara nån elektronik som pajjat! :(
...lagt ut två stereoanläggningar på försäljning. Börjar bli dags att byta.
...Inte fått mycket vettigt gjort egentligen. Fattar inte vart dagen tog vägen, vem har snott!?
...sett en Volvo 740 som såg ut som amerikansk gammal polisbil, svart och vit med saftblandarramp!!! Grymt cool!
..varit på Hovet med farsan och sett AIK oväntat slå serielederna HV med 3-2, vilken pärs! (y)
..stressat hem och sett andra halvlek av Sverige-Kroatien där det blev första vinsten mot kroaterna på sju år! :D
..en lugn timme innan sista avsnittet av Midsomer Murders börjar... :e
...meckat helikopter och kommit fram till att det verkar vara nåt mer fel, kan inte lyfta, motorn går inte på fullt varv. Måste vara nån elektronik som pajjat! :(
...varit till klubben och där kom vi fram till att bommen är böjd och remmen för hårt spänd. Så det var nog det. Har inte meckat till det än dock.
...sett en älg springa förbi utanför fönstret. Långt från närmsta skog, stackarn...