...ägnat mig åt skitsaker
...köpt silikonspray
...torkat ut toalettstolen
...Sprayat densamme
...köpt en ny elegant sits till toastolen
...undrat om det finns något bättre ställe för personligt bruk!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 289 656 visningar · startad av Vimp · sida 827 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →... Fått en Samsung Galaxy S i min hand och jag lyckas inte synka mina kontkakter *surt*
... inte lyckats hitta Snap N Go som ska vara på datorn och inga ledtrådar finns det i telefonen *surt*
...varit på morgonträning! härligt, det var ett tag sedan nu, usch vad stel jag var. Fick en inflyttningspresent av tränaren också :)
... Lämnat bilen på service.
... Hämtat bilen från service.
... Lämnat tillbaka bilen till service, oljudet var kvar! :(
...fått en avi, äntligen har helikopterdelarna kommit!!! ...tänkte jag, var ner till posten och de sade att det inte har kommit än, i det finstilta står det att det ska komma på måndag!!! Alltså, det är inte kul längre!!! :bla
...gått igenom en offert på en (1!) licens av CAD-program, endast 98.000 kr!!! Som hittat :bire jodå, upptäckte att om jag köper i staterna kan jag tjäna runt 25.000 kr iaf. Hmm.... svinigt dyrt sådant här
...köpt en dirigentpinne.
...röstat på bränning
tagit en morgonbastu.
...vaknat 06:45, pigg som en lärka!
... en riktig skitdag. :bla
...en riktig kanondag! Vaknade tidigt och var på morgonträning. Kom hem åt frukost och gick och lade mig igen. Gick upp tittade på lite manga och åt lunch. Åkte in till stan och gick på bio och såg nya Harry, efteråt var vi på Bishops Arms och svingade lustiga ölsorter! :f :bire
... Vaknat på fel sida!!
gått upp alldeles för tidigt.... Men då blir det tidigt isäng istället :)
/red Signatur borttagen *poff*
..noterat att matlagarn konsekvent spammar wF.
...undrat om han och broshyrställ och andra obskyra inte har annat för sig.
ännu inte fått svar på ett mail jag skrev (i söndags) privat till en forumvärd, bara en (inte forumvard@webforum.nu) där jag frågade lite om dubbelkonton. Kom på långt efter att http://www.webforum.nu/showthread.php?t=179633&page=2#28 skrevs hur det kan bli om två i samma hushåll delar på en dator och bägge vil bli medlemmar på wF.
..återigen fascinerats av hur folk inte bara kan inse att världen inte roterar kring dom? :l
..ont i ryggen - som vanligt. :x
... Återigen fascinerats av att kollegor inte kan utföra sina jobb som de är utbildade för. Frustrerande!!
... Vaknat på fel sida!!
... Återigen fascinerats av att kollegor inte kan utföra sina jobb som de är utbildade för. Frustrerande!!
Finns kanske ett samband som gör det mer frustrerande?
... installerat mysql.
... betalat räkningar. :(
... försökt ställa in ett nyinköpt skymningsrelä.
ännu inte fått svar på ett mail jag skrev (i söndags) privat till en forumvärd, bara en (inte forumvard@webforum.nu) där jag frågade lite om dubbelkonton. Kom på långt efter att http://www.webforum.nu/showthread.php?t=179633&page=2#28 skrevs hur det kan bli om två i samma hushåll delar på en dator och bägge vil bli medlemmar på wF.
Har fått svar nu :)
...åkt tåg, Linköping - Södertälje - Karlstad - Katrineholm - Linköping, 77 mil, som mest 4 minuter sen! :)
...funderat lite på hur det varit att köra bil liknande sträcka idag... ;)
...funderat lite på om man skall gräva fram bilen imorn bitti, eller ta första bussen till stationen inför morgondagens resande..? :OO