...åkte och köpte säsongens första lussekatter. Gott gotti gott gott.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 664 visningar · startad av Vimp · sida 826 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..shoppat 16gb usbminne på Kjell för 199 spänn. (y) Men puttenutte vad litet! :o
... städat bostaden tillsammans med frun och vi har inte skrikit åt varandra denna gång. Vi hatar båda att städa så det kan gå hett till.
... Tittat på ett ultrapucko http://www.youtube.com/watch?v=Ge9VfALthLI&feature=player_embedded
...sett mig själv på TV...
...njutit av en bra teaterpjäs
...skyndat från F1 när det var 5 varv kvar, inte spännande
...firat mig och hustruns brölloppsdag med en tre rätters italiensk
...slagit upp en Champagne när vi kom hem
...sett mig själv på TV...
Var då?
...konstaterat att plastmuggar och papptallrikar är da shit på fester. Hej hej, ingen disk! :e
Var då?
...konstaterat att plastmuggar och papptallrikar är da shit på fester. Hej hej, ingen disk! :e
Här: http://svtplay.se/t/102895/veckans_konsert
Vid 24:15 syns min inspelare... Jag själv syns några gånger, men närmare info än så ges inte. ;)
... Tittat på ett ultrapucko http://www.youtube.com/watch?v=Ge9VfALthLI&feature=player_embedded
Han gör nog inte om det iaf... men vad fan hade han tänkt sig även om hissen hade varit där?
Idag har jag sett Manda Diao unplugged på MTV, grymt bra!
..börjat få ordning på hemmaservern, detta blir ju kalas!
...köpt biljett till Hair i Norge, första raden!
...tänkt vara uppe lite extra sent nu bara för att jag kan :e
..lite oväntat fått sova hela natten, tack Panodil Zapp för det!
...köpt biljett till Hair i Norge, första raden!
..funderat på hur kul (för oss) det hade varit om Danny på plats i Norge hade upptäckt att Hair sattes upp av Norges motsvarighet till typ Glada Hudik-teatern... :L ;)
Gjort lite redigeringar i min kontrollpanel.
Ändrat inlägg för lösning av denna tråd. Information om varför ges här. Det kom något efter men bättre sent än aldrig.
...gått upp ur sängen 03:00.
...jobbat sista dagen som lokförare stationerad i Linköping, från och med måndag är jag stationerad i Karlstad istället! :)
...sovit några timmar till väl hemkommen från jobbet.
...tagit långpromenad i kylan.
...avnjutit god mat!
...slöat bort resten av kvällen i soffan :D
...varit med ett rejält flyttlass till Jönköping, rätt tomt hemma nu. Nästa gång blir det enkel resa.
..varit på jobbet helt groggy av flunsasprutan vi fick igår. :x
...varit med ett rejält flyttlass till Jönköping, rätt tomt hemma nu. Nästa gång blir det enkel resa.
(y) Hälsa Vätterns Pärla från mig! Ska jag förvarna pubarna om att du är på ingång..? :e
(y) Hälsa Vätterns Pärla från mig! Ska jag förvarna pubarna om att du är på ingång..? :e
...ska hälsa! :e hehe, man har ju lugnat ner sig lite på senare år, du kan varna alla fotgängare dock, ska jonna till pysslet! :e
...konstaterat att jag flyttar om exakt 2 veckor! (minus en halvdag dårå...)
...varit till tandläkare för att höra att jag inte behöver löständer följande år heller :) lite lustigt var det för jag fick tillbaka min gamla läkare, en från min yogaklass! :) kul kul, det visade sig också att hennes dotter bor i Jönköping (dit jag ska flytta). Kul
...jodå, och som vanligt inte fått några leksaker :bla
...köpt biljetter till Harry