Gjort sista Dyken för den här resan..
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 822 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..kommit hem från ett kirurgiskt ingrepp på Sollentuna Sjukhus (japp, remissad långt ut i förorten)...
..funderat på hur det kommer kännas när bedövningen släpper. :x
..kommit hem från ett kirurgiskt ingrepp på Sollentuna Sjukhus (japp, remissad långt ut i förorten)...
Förorten :q Det är Stockholms kommun som är en förort till den fina och högt ansedda kommunen Sollentuna.
..upptäckt att Wilmer X numera finns ordentligt representerat på Spotify! (y)
Förorten :q Det är Stockholms kommun som är en förort till den fina och högt ansedda kommunen Sollentuna.
Stockholms Stad, tacksåmycket. :P Men allt utanför 50-skyltarna är förort. :e
Stockholms Stad, tacksåmycket. :P Men allt utanför 50-skyltarna är förort. :e
Stad?? Vilken stad? I Sverige finns det kommuner och landsting (Kommunallag (1991:900) 1 kap. §1). Femtio? Senast jag såg en skylt på lokalgatorna i Stockholms kommun var det trettio som gällde, med andra ord rena rama cykelbanorna.
...dragit ner på EPI-event i hufvudstaden.
...dragit hem och känt doften av gödsel. Hemma! :birp
...packat väskorna för att dra ner igen.
...kollat så att allt är med. England och Manchester here we come! :birp
Äntligen fått tummen ur, dragit om kablar i bilen så kupéljuset funkar, smort upp bilbältena så dom orkar rulla upp sig och ordnat femtielva andra små skitsaker som inte funkat ordentligt och som man irriterat sig på. (klappar mig själv på axeln)
... lyssnat på en imponerande monolog av Ingvar Kjellson, han är alltså född 1923 87 år gammal och still going strong.
...frågat honom om hans far som var min idol när jag var ung.
...Njutit på lunchen av Björn Granath´s framställning av påven Bonefiqus den 8.
Stad?? Vilken stad? I Sverige finns det kommuner och landsting (Kommunallag (1991:900) 1 kap. §1). Femtio? Senast jag såg en skylt på lokalgatorna i Stockholms kommun var det trettio som gällde, med andra ord rena rama cykelbanorna.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_kommuner_i_Sverige_som_använder_begreppet_stad ;)
...beställt ytterligare helikopterprylar från utlandet. Tänker inte skriva något om alla paket som droppar in, konstaterar det redan nu :) det lär räcka tills vidare det här också, bara till att börja spara till nästa helikopter.
...börjat wipa bärbara datorn så jag kan trycka in ubuntu 10.10 på den med imorrn.
...fått reda på att ytterligare en kollega fått jobb, och därmed uppsägning nära föreliggande då antar jag...
...Jobbat klart för veckan!
...joggingrunda på 2 mil
...Satt en tid att slå på 2 mils rundan (1 timme och 35 min 15 sek)
...Funderar om man kommer få träningsverk imorgon, Eller om 1 mils rundan i tisdags gjorde en tillräckligt uppvärmt?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_kommuner_i_Sverige_som_använder_begreppet_stad ;)
Och? En falukorv förblir en falukorv även om man kallar det oxfilé.
Vaknat..
...vaknat
...beställt lite mer helikoptersaker, det slog mig att jag har delar för att bygga ihop en helt komplett helikopter och då skulle jag lika gärna kunna bygga en liiiite modifierad och bättre :)
/red: ...märkt att det verkar som styrenheten på helin är bränd. Typiskt. Det är den ENDA del jag inte har för den var dyrast. Får ta och beställa mer saker då... typiskt. Kan det inte bara funka någon gång!? Jag som tyckte jag kommit igång bra nu. För bra tydligen :(
Spelat in sonens konsert med utrustning värt säkert 25 000 kr men glömt att den externa mikrofonen har en on/off-knapp... :bla

..stuckit iväg på en stilla after work med kollegorna.
..kommit hem nyss... :e
Vaknat i min egen säng :)
..en känsla av att jag var ute igår. :e
Kollat investeringsobjekt.
...kollat in det som skall bli Helsingborgs Bryggeri! :birp :birp :birp :birp
...funderat på om det verkligen håller ekonomiskt! Tagit beslut, Nej! (n)
...tränat för första gången på nästan tre veckor
...rastat mustangen innan den skulle gå i ide idag :(
...haft gamingkväll hos en polare, gamla arkadspel mest. Dominerade i beat-em-up spel. Brukar få stryk där annars, konstigt. (kan ha varit all öl kanske)