...knappt sovit denna natt heller pga nåra stolpskott till grannar som börjar spela och härja vid midnatt! Jubelidioter!!!!!!!!!!
...varit i Norrköping, Finspång, Vreta Kloster och Linköping! :) (foton kommer imorrn, orkar inte nu)
17 993 svar · 1 290 346 visningar · startad av Vimp · sida 814 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...knappt sovit denna natt heller pga nåra stolpskott till grannar som börjar spela och härja vid midnatt! Jubelidioter!!!!!!!!!!
...varit i Norrköping, Finspång, Vreta Kloster och Linköping! :) (foton kommer imorrn, orkar inte nu)
.. bloggat lite om vad som hände i Norge
.. Jobbat länge idag också :(
..krupit in under bilen för att åtgärda skallrandet på tomgång, ett par extra varv på rörklämman och en bockning av en plåtbit ska väl göra saken biff hoppas jag...
... vaknat sent.
... stressat.
... fått åka till frugans jobb och hämta dotterns skor som hon glömt i bilen.
... stressat.
... åkt 1,5 mil mot jobbet då jag upptäckta att jag hade lillgrabben i bilen.
... vänt och åkt till dagis för att lämna grabben.
... åkt till jobbet.
... fått i mig dagens första välförtjänta kopp kaffe. 1,5 timmar senare än vanligt. :(
Sökt lediga jobb Stockholm hela dagen..
...kommit hem från en 2 dagars lång paddlingstur med tältning och övernattning.
...tagit mig och hustrun till Alexsandropoulis (GR) där vi sitter med medelhavsbris om 26 grader och njuter av ett par olika grekiska vita viner.
Härifrån bär det nog bara av hemåt.
...varit hemma och varit sjuk :bla
...provsmakat alla chipsen i OLWs chipstävling Mysmatchen!
.. haft en stressig och jobbig dag
.. börjat plugga
...röstat.
... undrat hur folk tänker när de lägger in ful fuskparkett med tryckt yta på spånskiva över originalträgolv!?? :OO x( :x
... rivit bort fuskparkett :e
... tittat på klockan oj det var visst lite sent! Blir svårt att hålla sig till tåls till imorgon så man kan riva bort resten.
... sett fram emot turen till återvinningscentralen :moose
...haft en heldag i Jönköping med intervjuer (y)
...känt febern tillta
...märkt att bilen också blivit sjuk! Bakre höger hjulnav skramlar när man bromsar! :(
..kört soppatorsk på väg till lunchen. :e
..hämtat reservdunken ur skuffen (hm, kanske borde vara full i fortsättningen :OO) och hämtats upp av en kollega för t&r närmsta mack.
..bjudit kollegan på lunch. (y)
...förtidsröstat! Får se på söndag om jag valde rätt...
.. varit på begravning
.. myst med frun och barnen
.. fått jobb att göra i helgen :(
...varit på första dagen på jobbet på över en vecka!
...hostat halva dagen
...meckat bil andra halvan, bytte bromsbackar. Det som skramlade var att beläggen hade lossnat!
...funderat på vilken dag man ska rösta, gick in på riksdagsval.se och letar men kan inte hitta!!! Helt fantastiskt dåligt!!! :bla men okej, jag har fått fler indikationer på söndag så det blir väl då då.
..förgäves letat parkering på Östermalm vid halv åtta i kväll.
..gett upp och pröjsat femtio spänn för att parkera på andra sidan Djurgårdsbron i 1½h. :x
..knallat bort till Grönan, klivit in bakvägen med ett trevligt laminat om halsen och sett Europe sittandes på en avstängd karusell. (y)
..blivit lite lagom lomhörd. :e
...funderat på om Europe som jag missade var bra
...funderat också på om jag skulle tipsa om SR's parkering
...funderat även på varför vissa undviker den bra uppfinningen hörselskydd
..funderat på att säga till Danny att det var bra, men jag väntar tills min recension är publicerad. ;)
(jag snurrade uppe kring både SR och SVT, men det var visst lite debatt i ett av husen samtidigt...)
(kör alltid med proppar, men glömde mina hemma och kunde stå på Extremekarusellen längst bak där ljudet inte var så högt, därav lagom lomhörd) :e