..träffat några av de som jag ska gå i samma klass med de närmsta 3 åren :-)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 664 visningar · startad av Vimp · sida 811 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...vunnit 50kr på triss!
...sett att kupébelysningen varit igång på en ståendes bil jag passerade på hemvägen.
...tagit regnummer och kollat upp ägaren.
...inte kontaktat ägaren eftersom han var skriven på annan ort och att ingen mobilnummer stod angivet.
...önskat honom en bra tisdag, tyst för mig själv. :OO
...fått utbildningsbeviset från Chalmers. :birp
..hjälpt en polare flytta. Allt färdigpackat innanför dörren, en vända med bilen och klart! Tänk om fler flyttar var så... :e
...varit i Västerås på andra dagen av Solid Works-utbildning (y) kul kul, får man gå över till 3D snart då...
.. Besökt en Teliabutik
.. Fibblat med nya leksaken
.. Varit till mor och fixat till kanalerna på tvn
.. Fibblat lite mer med leksaken
.. Grillat grisdelar
.. Fibblat mer
...slutfört SolidWorks-utbildningen i Västerås! väldigt trevligt, nu blir det till å cadda järnet!
..haft internutbildning i bilrekond på jobbet - jävlar vad kul och lätt när man har riktiga grejor att jobba med! Inte hink och svamp direkt... :e
..kommit underfund med varför avgasröret på bilen sett lite lattjo ut senaste dagarna - röret helt av framför sista burken. Crap. :x
...haft en händelserik och rolig arbetsdag som bara susade förbi.
...kollat Sverige - Ungern och haft samma leende som Ibra ungefär.
...noterat att banken lever kvar på 90-talet.
...haft fullt upp:
...pratat i telefon med en tjejkompis som åker hem för gott
...ätit thaimat och klippt mig
...varit på intervju #2 hemma hos chefen på en firma (y)
...sett The Baseballs på Grönan
...fått ännu en delleverans från CDOn, de skickar en skiva i taget med två dagars mellanrum. Fjärde gången i rad nu, lite sorgligt nästan.
...jobbat!? ehm... jo det var en aktieägare som hade hybris och kom två ggr och ville in och titta runt :e
...varit på övning till Holmön. (y)
.. Åkt en massa karuseller med barnen
.. Mumsat hemgjord pizza
...häromdagen föreslog jag för den lokala pizzerian att de borde införa en säsongsnyhet på menyn: "valfläsk med stekt potatis"!! :e får se om det kommer...
...fixat med en kollegas dator HELA dagen och kvällen!!! Det var det finvädret det... :( helt sinnessjukt vad det tar tid att importera outlook-filer, han hade en på 8 Gb! vi snackar många timmar...
...tagit kabinen upp på Åreskutan.
...knallat sista biten upp till toppstugan.
...underskattat vädret.
...frusit.
...lärt mig nya saker. :e
.. Laddat upp mina bidrag till Fototsöndag
.. funderat på hur jag ska lägga upp dagen.
...vaknat bakfull efter en trevlig utekväll.
...gått igenom posten och insett att mitt bankkort är spärrat, det förklarar varför jag inte kunde betala något igår :)
...skramlat ihop småpengar så jag kan köpa frukost och jobbmat till veckan i väntan på mitt nya bankkort.
..varit i en GDS-hall och lyft bort bakre ljuddämparen på bilen. Duktigt med rost där röret gått av, vetefan hur jag ska få ihop det med en ny... :l
..kommit underfund med varför det klonkar från framvagnen - en bult i högra kränghämmaren har gått av... :e
...varit ute och rastat mustangen på Mörkö och Tungelsta