...haft en av mina tyngsta dagar. Någonsin.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 666 visningar · startad av Vimp · sida 81 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →why?
Lizard King skrev:
Mitt rekord ligger på 1½kg.
Mitt är 1kg, men nu sparade jag halva just för att det är så gott :L
Dryden skrev:
...haft en av mina tyngsta dagar. Någonsin.
Vad har hänt?? :(
celia skrev:
Mitt är 1kg, men nu sparade jag halva just för att det är så gott :L
Vad har hänt?? :(
Vekt, men du är välkommen på pastarace i vår pastabufférestaurang, alternativt bufféfrossa på Ming Palace (brukar sluta på 1-2 kg nudlar, kyckling och jordnötssås), när du är här i Linköping. Pastarestaurangen har skitsur ägare och det smakar lite bättre än skolmat, men är billigare än Ming. Helt ärligt, jag rekommenderar detta om du är hungrig. Buffé är livet.
varit sjuk :( hela dagen och haft utvecklingssamtal vilket gick förvånatsvärt bra! :stud :h
Allt har hänt. Typ. Men som Per Elofsson så klokt uttryckte sig en gång (eller flera): "Det är bara att bryta ihop och komma igen.".
hur kan ni äta så mycke pasta/nudlar/lasange?
Lasange är jävligt gott, men 1 ½ kg? Måste prova nån gång ^^!
Lizard King skrev:
Vekt
Inte med tanke på att jag är tjej, 163 lång och väger strax över 50kg! Du är säkert två meter lång och väger +100 ;)
wally_91 skrev:
hur kan ni äta så mycke pasta/nudlar/lasange?
Lasange är jävligt gott, men 1 ½ kg? Måste prova nån gång ^^!
Hungrig plus att jag är lång och stor.
celia skrev:
Inte med tanke på att jag är tjej, 163 lång och väger strax över 50kg! Du är säkert två meter lång och väger +100
Bekräftas.
BTW vart äter man bra buffé i Solna? Bodde där i 15 år men käkade aldrig en buffé där, är där ofta nuförtiden också. Rekommendationer?
Lizard King skrev:
Bekräftas.
Är jag bra på att gissa eller ;)
Lizard King skrev:
BTW vart äter man bra buffé i Solna? Bodde där i 15 år men käkade aldrig en buffé där, är där ofta nuförtiden också. Rekommendationer?
Ingen aning, jag har nog aldrig(!) ätit buffé här. En omgång på Wok House brukar räcka för mig :birp
Dryden skrev:
Allt har hänt. Typ. Men som Per Elofsson så klokt uttryckte sig en gång (eller flera): "Det är bara att bryta ihop och komma igen.".
Ojdå, låter allvarligt :( *skickar uppmuntran*
fått skäll via anonym E-post att jag är en skitstövel som rapporterar ett Svenskt företag till Amerikanska advokater om att dom sysslar med illegal försäljning... :L
jobbat, köp ett bra lågskor och kommit på att det är hög till att lägga till mina solförmörkelsebilder till min förevisningsmall till förevisningen imorgon.
...påbörjat packningen inför flytten. Läs, hittat en massa skräp :bla i kartonger i förrådet :x
Inget upphetsande. Pluggat, pulat lite med exjobbet och tränat. :)
gått i skolan på länge :e varit sjuk innan, gjort lite "skolaarbete" som innehöll konstigt nog lite Frontpage o annat §e :stud o pluggat lite franska. Lyssnar på Song with a mission - The Sounds
Vad lyssnar Du på? :birp
...(eller snarare inatt) löst massa kodproblem! (y)
... inte fått tag i min handläggare på arbetsförmedlingen x(
obelix skrev:
fått skäll via anonym E-post att jag är en skitstövel som rapporterar ett Svenskt företag till Amerikanska advokater om att dom sysslar med illegal försäljning... :L
Du och Paul, du och Paul... :birp