DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...handlat, köpte biff som jag skulle laga köttgryta av. Tror ni inte jag bränner min fina gryta! :( jaja, gick väl rätt bra ändå, jag hade i mer krydda och lite vin märkte man inte så mycket av bismaken :)
...handlade också skummaste frukten jag nånsin sett, drakfrukt
...fipplat med att installera Rockbox på min mediaspelare, och få den att boota upp Rockbox som default. OCH nu, nu fungerar mediaspelaren som den ska. Tack Linux och vänliga hackersjälar!!! Oj vad bra min spelare är nu när den fungerar, ska använda den som spelare lite här och där, bil, gym, jobb...
FiaMedlem sedan apr. 20042 994 inlägg...fått vara med och köra nordsvensk med timmer mitt ute i storskogen, med brasa, klirrande seldon, grillkorv och svettiga hästar. Ahhhh! Det är sånt livet går ut på! :D (Vad *** gör jag framför den här elektroniska mackapären av plast och metall hela dagarna och varför bor jag i en trång lägenhet mitt i betongdjungeln? Det var väl aldrig mitt mål i livet egentligen...)
...påbörjat danskurs nr 15(?) i ordningen, hjärngympa och motion samtidigt
...fått kontakt med en barndomsvän som jag inte umgåtts med sedan högstadiet. Ska bli spännande att se om vi kan lära känna varann som vuxna!
Gildebrand skrev:
Finns det .Net muggar att få tag på? Hur ser en sån ut? En sån vill man såklart ha som det stora .Net fan man är
Nej, de hade inga .Net-muggar. Men MSDN-muggar lät det som och en uppsjö av andra prylar. Framförallt blev jag glad över att de blev glada att jag frågade. :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
Fia skrev:
Vad *** gör jag framför den här elektroniska mackapären av plast och metall hela dagarna och varför bor jag i en trång lägenhet mitt i betongdjungeln? Det var väl aldrig mitt mål i livet egentligen
haha, men det är bara å till välja, sånt där funderar jag själv på minst en gång per dag. Skulle nog klara mig rätt bra utan dator egentligen, och tänk vad glad ryggen skulle bli då. Hmm.... men, man är väl för feg eller nåt?!
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggjust d.... Gott nytt tigerår!!!!! Alla kineser där ute
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...helt plötsligt fått ett mail från en gammal bekant att han inte är på kontoret och kan nås på en annan mailadress. Konstigt, har inte hört från honom på flera år! ...det kom också en drös med mail från ratsit och kronofogden som antagligen hade med honom att göra. I ett av mailen finns en liten diskussion som avslöjar:
...fått reda på att en gammal bekant har gått bort helt plötsligt! Han var mycket duktig på datorer och teknik och en mycket varm människa. Han blev 41 år, såg honom sist i somras faktiskt, då hade jag inte sett honom på flera år! Googlade för att få det här bekräftat och det kan inte bli mycket mer bekräftat än den här minnesvideon. Tror inte han hittade frid i det här livet, hoppas han hittar det i nästa liv. Vila i frid Marcel :l
M@gnusMedlem sedan jan. 20061 807 inlägg... varit en sväng till hos bilhandlarn, förmodligen blir det affär. :)
... fick höra när jag kom hem från jobbet att jycken nästan fått till det (det kryllar av löpare just nu). :h
... kollat os, det var en rysare när Kalla kom i sista backen. :)
... lidit med Hellner som missade pallen. :(
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inlägg.. Investerat i nytt badmintonracket
.. Bloggat om det
...Programmerat...Programmerat och, surprise, programmerat. Jippie vad trött jag är nu. Och är jag den enda som har problem med att VS2010RC efter ett tag inte autokorrigerar när man skriver något?
...Irriterat mig på att loggan i RC är något mörkare än i Beta2 samt att splashscreenen är hel-lila. Var också snyggare i beta2
Fia skrev:
Nej, de hade inga .Net-muggar. Men MSDN-muggar lät det som och en uppsjö av andra prylar. Framförallt blev jag glad över att de blev glada att jag frågade. :)
Det var ju för synd. Jag som ville ha en läcker .net kopp. Får nog göra något med de snygga "wave-mönstrena" från VS2010 istället.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..sett Avatar 3D som klart överträffade mina förväntningar - James Cameron har gjort det igen! (y)
..ändå tyckt att 150 spänn är en jävla massa pengar.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...köpt nya skidbrillor. 1299:-, nedsatta till 799, plus presentkort och oväntad bonus på Stadium-kortet. 186 spänn är överkomligt, så överkomligt att jag tog dem direkt. :e
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg .. fått panikattacker pga min telefonskräck.
.. bloggat om eländet..
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg ...återigen insett hur spännande det är att jobba med franska (även om just dessa råkar vara byggda i Tyskland, men det är ändå fransmännens fel..!) konstruktioner...
...bloggat om eländet..! ;)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJoakimE, bara en sån sak som att deras dragkedjor på jackor är tvärtom. Jag har alltid lika svårt att dra igen min Salomonjacka när jag ska åka skidor. :e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
jofawe skrev:
.. fått panikattacker pga min telefonskräck.
.. bloggat om eländet..
...kommenterat inlägget. ;)
celiaMedlem sedan dec. 20012 532 inläggläst lite wF-bloggar ;)
hittat dagens ordvits :e :e :e
M@gnusMedlem sedan jan. 20061 807 inlägg... varit inblandad i en helt meningslös och förvirrad diskussion via Communicator med en kollega som jag inte fattar vad han är ute efter... :x
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg
Dryden skrev:
...kommenterat inlägget. ;)
Dagens ordvits var ju bästa gruppen på länge!
Tack för tipset!
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg...gått in på Citygross i Bromma och muttrat över de feta bilar som stod på handikapplatserna, givetvis utan tillstånd innanför rutan. :bla
...kommit ut och med ett brett skadeglatt leende noterat p-böter på samtliga fyra bilar. §e (y)
Registrerat med på webforum
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...kompletterat outfiten inför vinterns mest kyliga skiddagar med en heltäckande ansisktmössa, eller vad man ska kalla det - http://img162.yfrog.com/i/1h2e.jpg/
...slagit mig till ro. Det är ju fredag - http://img70.yfrog.com/i/2q1oi.jpg/