webForumDet fria alternativet

Idag har jag...

Småprat

17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 779 av 900

Frågan, av Vimp

köpt nya byxor. :bire

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..blivit sågad jäms med fotknölarna - men konstruktiv kritik gillar vi! Nya tag!

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...tränat. Nu börjar det lukta försäsong med stela muskler och ömmande fötter. Fast jag gillar det. Lite i alla fall.
...följt George Clooney-hysterin som råder i stan.

Medlem sedan jan. 20013 582 inlägg

Varit på Depeche Mode i Malmö Arena! I morgon blir det Göteborg och Scandinavium!

Medlem sedan feb. 20003 257 inlägg

...vaknat upp på Scandic i Nyköping långt innan tuppen klev upp...
...tagit en kylslagen promenad till tåget
...jobbat lite löst i några timmar, bäst för dagen var kaffemannen med flagga på Norrköping C!
...blivit erbjuden att hyra en villa from mitten av April! :D
...börjat muttra över flyttanadets alla eländen!

Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

Sökt massa elektrikerföretag på google och hittat vad jag verkligen verkligen skulle vilja jobba med.. men .. ptja .. de söker inte ens folk.

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Baxat hem en Mac från typ andra sidan jorden och kan inte starta den eftersom jag glömde ta med (den Mac-unika) nätkabeln.

DUH!!!!!

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

jofawe skrev:

Sökt massa elektrikerföretag på google och hittat vad jag verkligen verkligen skulle vilja jobba med.. men .. ptja .. de söker inte ens folk.

äsch, du blev väl inte elektriker för du hade kontaktproblem, du följde väl bara strömmen :q :birp :birp

...fått en date med Olga! Luleå kommuns webassistent. Jag frågade bara: "vill du gå på date?" så svarade hon: "Javisst, det vore trevligt. När hade du tänkt dig?"!!! (y) jag skriver: "ikväll"... hon svarar: "Jag är ledsen men ikväll är jag upptagen med att svara på frågor om Luleå kommun."... och det är samma när man än föreslår!!! asch!!! att tjejer ska vara så svåra!! :bla (hon är iaf trevligare än Anna på Ikea, hon skriver bara att hon inte kan lämna servern! :e)

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

... kommit sent till jobbet.
... betalat annonsen jag la ut på blocket igår för att försöka sälja en bil.
... blivit totalt nerringd.
... varit tvungen att åka hem tidigt för att spekulanter ville kolla på bilen.
... förvånats över hur många som är intresserade av gamla bilar som stått och tagit plats i garaget i 20 år.

Pedda skrev:

...förvånats över hur många som är intresserade av gamla bilar som stått och tagit plats i garaget i 20 år.

du sade det ju just själv! Hade den använts flitigt de där 20 åren hade du fått ringa själv :)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

...återigen haft en diskussion med bästa polaren om hans önskan om min delaktighet i ACN. Och jag som trodde att vi redan avhandlat det ämnet för gott?! :OO

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Danny skrev:

äsch, du blev väl inte elektriker för du hade kontaktproblem, du följde väl bara strömmen :q :birp :birp

Eller så är han sladdbarn :e Skämt åsido, kontakta (hrm) dem ändå, du kan ju ringa och höra lite om de har planer på att anställa folk framöver.

Medlem sedan jan. 20051 121 inlägg

Danny skrev:

Matchstraff och rött kort på det där :e.

Medlem sedan dec. 20014 239 inlägg

.. fått en rolig förfrågan på videomaterial till en musikvideo.
.. handlat present
.. haft en hektisk dag på jobbet

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

... varit och hälsat på en kompis som fått komma hem från sjukhuset efter en vådlig kitesurfing tur på isen som resulterade i armbrott på sex ställen och kotkompression i ryggen. Han hade dock tur, det kunde ha slutat betydligt värre.
... laddat för ovädret som just nu drar in över bygden, det blåser nåt femjävligt, isbrytarna har stängt hamnen och snön har börjat yra. :x

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Pedda skrev:

... kommit sent till jobbet.
... betalat annonsen jag la ut på blocket igår för att försöka sälja en bil.
... blivit totalt nerringd.
... varit tvungen att åka hem tidigt för att spekulanter ville kolla på bilen.
... förvånats över hur många som är intresserade av gamla bilar som stått och tagit plats i garaget i 20 år.

... sålt bilen!
Köpet genomfördes kl 23.30 :e

Medlem sedan feb. 20072 750 inlägg

skämtoch/ellersidor..

celia skrev:

:e Skämt åsido

Woha! Vad jag har undrat hur man säger det där haha .. lol. Tack.

Medlem sedan apr. 2007210 inlägg

...Äntligen slutat tidigt från jobbet! :D

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

..varit på Ikea och gjort av med julklappspresentkortet.
..ett gäng både platta och inte platta paket i hallen. :e

...på jobbet: Haft en otroligt dålig dag, skulle slutföra det jag höll på med tänkte jag, men det _sista_ arbetsmomentet gick snett och _allt_ jävlas i och med det! Jag saknar ord....

...hemma: Fixat min läckande köksblandare, nu är den som ny!! (bytte tre packningar)
Hjälpt en granne med rinnande toalett. Gick bra, fast en ny packning kostade 91 kronor!!! :bla men men, bytet gick på 10 min men jag blev bjuden på kaffe efteråt och fastnade i långa djupa diskussioner. Trevlig granne jag har!
Efteråt skulle jag in till en annan granne och skriva på några papper. Där blev det mycket prat om lägenheter och sådant, men det var trevligt, har aldrig sett den lägenheten förut så, inte ens varit in i huset.
Efter det blev jag ju hungrig, hittade lite pasta att äta men inget att ha på! Ringde en annan granne och frågade om jag fick sno lite ketchup och det gick ju bra. Finfint! Så nu har jag precis ätit, klockan 23 liksom! öhh... men men... inte varje dag man har sådan grannkontakt inte!

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)