... återigen jobbat 8h!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 769 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. Lagt ett bud på ett L objektiv
...köpt biljett till Sonisphere!!! (y)
...köpt biljett till Avatar 3D på lördag! (y)
...cyklat till jobbet i snöyra, medvind, drivsnö och minusgrader! :f
...haft en skön start på morgonen, dagen och veckan.
...fått besked om att arbetsgivaren inte har för avsikt att hyra in mig efter nyår.
...funderat på den där veckostarten igen. :OO
Ja, men god jul då! :l
..skapligt ont i armen efter baconsprutan igår. Lite ironiskt eftersom sprutan i sig knappt kändes och själva besprutningen var den snabbaste jag någonsin varit med om...
... kuggat min första tenta. :(
..skapligt ont i armen efter baconsprutan igår. Lite ironiskt eftersom sprutan i sig knappt kändes och själva besprutningen var den snabbaste jag någonsin varit med om...
hehe, det beror ju på vad som är I sprutan! :) fick liiiite ont när jag tog andra fästingsprutan
...fått mina två efterlängtade paket från amazon.co.uk! En hög med skivor, några rullar och några t-shirts och ett UV-filter :bire
...sabbat mina torkarblad :(
...fått ett spel från amazon också glömde jag och säga, ett brev kom det i, Trine!
...jobbat men fått sjukt lite gjort pga småstrul, leta grejjer, springa och hämta i fel hus osv.... :bla och nu är det så gott som jul, imornn julbord med infomöte på dagen och sedan inventering resten av veckan .Det som skulle vara klart till julen! Jag har en hel del kvar. :bla
Visa är av det klenare virket helt enkelt. ;)
... flyttat
... insett att kartongerna inte kommer att vara uppackade före jul :).
... bevittnat omflytt i landskapet, stor humor :e
...återigen cyklat i snömassor och minusgrader till jobbet! Livskvalitet! :f
... suttit i möte hela förmiddagen. :bla
... installerat Visual Studio 2010 beta 2. Man måste ju använda dötiden när andra snackar till lite nyttigt. :e
... planerat morgondagens norge resa.
..sopat bilen tre gånger bara idag, snart blir det en fjärde gång om jag inte kommer iväg snart... :e
..svurit över idioter, företrädesvis i feta BMWs, som tycker att sopa bilen är för töntar och drar iväg med sikt endast där vindrutetorkarna jobbat. :bla
..motionerat tutan när just en sådan med noll sikt runtom svängt in i min fil när jag var på väg förbi. Är det okej med nackskott på fläcken?
stått på en våg och sett att jag har gått ner 21 kg på ca 2½ månad... (y)