..kollat på Ullaredsåpan och skrattat och skrattat och skrattat... (y)
..insett att jag måste dit nån gång, om inte annat för att kolla på folk. :e
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 757 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...jobbat... har fått massor att göra nu, ketchupeffekten!!
...hämtat bilbytarsats för Cargard-larmet i Opeln som jag tänkte flytta till min nya bil, fick riktigt bra pris också (y)
...insett att jag måste jobba hela helgen för att hinna med det som borde varit klart den här veckan (n) :bla
...funderat på att åka till staterna och köpa en dyr sak till bra pris, men... hmm, kanske bäst å inte köpa denna dyra sak alls...
... jobbat med kids igen.
... funderat på gårdagen när jag nästan sov 12 timmar i sträck efter jobbet. Woh. :S
..börjat röra mig mot Råsunda och cupfinalen - vågar man hoppas på en dubbel? :)
..jublat över ännu en seger över Blåvitt och att AIK är Svenska Mästare och Cupmästare! (y)
..gapskrattat åt vem-det-nu-är som sköter ljustavlorna på Råsunda, efter den väntade texten om cupmästare lös det bara ett ord: "Dubblish!" i bästa Martin Mutumba-stil... :L :e
...haft en nästan vanlig dag på jobbet
...en rätt trist kväll. Flicka prata telefon. Inga kompis. Inga godis. Inga film. Jobba morgon. Usch. ...iblande tycker jag det är lite dålig fart här på wF, men ok, borde väl hänga någon annanstans... Lunarstorm!? :birp
...varit i Sundsvall.
...genomfört lördagsritualen där.
...för första gången varit på MediaMarkt och faktiskt imponerats över det gigantiska utbudet.
...klämt på hörlurar.
...klämt på en EOS 7D!
...blivit smått förälskad i både 27-tumaren och Magic Mouse - http://img52.yfrog.com/i/et0.jpg/ som verkade passa min hand modell mindre ypperligt.
...insett att det kanske är en iMac jag ska ha trots allt. Saknar.
Magic Mouse - http://img52.yfrog.com/i/et0.jpg/ som verkade passa min hand modell mindre ypperligt.
...nä, den såg ju otroligt oergonomisk ut... vad dumt, passar nog ingens hand den där...
Den passade min, kändes det som. Vad konstigt, måste vara något fel på mig. ;)
Kan ju förvisso gå att feltolka "hand modell mindre ypperligt" att den skulle passa mig "mindre ypperligt" men det var alltså min hand som är "modell mindre" och att den då passar mig "ypperligt".
Heja Fredrik Lindström. :birp
...en rätt trist kväll. Flicka prata telefon. Inga kompis. Inga godis. Inga film. Jobba morgon. Usch. ...iblande tycker jag det är lite dålig fart här på wF, men ok, borde väl hänga någon annanstans... Lunarstorm!? :birp
lol, hur länga du bott ovan svärigä? :L Vad är Lunarstorm?
..vaknat.
..inte hunnit göra så mycket.
..gäspat.
..googlat på lunarstorm.
..skrattat.
A totalitarian society of "fjortisar" ruled by Bjarne and his followers, "lunarcrew".
Have adapted their own language which some say originates from Swedish.
aZzÅ lUnarztOm iz tYp a Noobizh coMUnity
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=lunarstorm
*Zkrataj*
LoLo: :birp
.. Fått mysiga kramar kl 07.00 av två busiga töser
.. Fått fina presenter (fast det hade räckt med kramarna)
.. Legat kvar i sängen och dragit mig medans tjejerna tittat på tv
.. Mumsat frukost.
...skrubbat badrummet med klorin. Jävlar vilken skillnad, nu ska vi bara försöka få lite bättre ventilation där också. Hur löser man det?
...insett att det snart är mat- & matchdags. United mot Chelsea på Stamford.
... loggat in på en av mina mejladresser och sett 185 nya (!) meddelanden.
... undrat hur mycket som är spam. Jag återkommer i frågan :p
nu ska vi bara försöka få lite bättre ventilation där också. Hur löser man det?
dunka in en PAX-fläkt
...jobbat, men jag börjar bli trött nu, gick just in i väggen med ett problem, dags att åka hem snart...
...köpt tvättgrejjer på Mekonomen och tvättat bilen!! (y) nu är den inte grå längre, nu är den skinande vit!! Det är tacksamt att tvätta en vit bil, man ser väldigt tydligt om man missat någonstans.
...tänkt beställa lite fotogrunkor från eBay innan jag åker hem... (y)
...tankat nya bilen för andra gången. Under den här perioden har jag kört lite lugnare och försökt åka max 100 km/h, bara för att se om förbrukningen kunde sänkas till runt 0,75. Förra gången, första gången, var det ju 0,77. Nu iaf, kom 68 mil innan lampan började lysa och jag tankade nu 49 liter, det blir då en förbrukning på 0,72 l/mil!!! fantastiskt bra!!! det är ju nästan lika lite som min lilla Opel Astra!!! Är våldsamt nöjd med min Avensis! (y) :bire
...blivit rejält trött på mobilt bredband. Nog för att iPhonen gör ett utmärkt jobb men för i helvete, ska föreningen ta tre dagar (inklusive en hel arbetsdag) på sig att få liv i fiberanslutningen så vete fan om det är värt det. :bla
... varit på gymet och lyft lite skrot.
...cyklat till jobbet.
...dragit i sig dagens första mugg med kaffe.