...gjort min sista dag på den nuvarande "arbetsmarknadspolitiska åtgärden", för att imorgon påbörja en ny "arbetsmarknadspolitisk åtgärd" på ett annat ställe.
Det låter som du lika gärna skulle kunna börja jobba på Manpower (=helt ok)
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 733 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...gjort min sista dag på den nuvarande "arbetsmarknadspolitiska åtgärden", för att imorgon påbörja en ny "arbetsmarknadspolitisk åtgärd" på ett annat ställe.
Det låter som du lika gärna skulle kunna börja jobba på Manpower (=helt ok)
...invigt min NBA-dress jag köpte billigt i Kina, tänkte att den kunde ge basketen en kick och visst funkade den, jag vann ju! 8-6 i matcher. Men det var iofs ingen utklassning som jag hade förväntat mig :) Kolla:
http://www.webforum.nu/attachment.php?attachmentid=20583&d=1249328080
...surat över alla mina i-landsproblem.
...klämt på en HTC Hero, dock helt ouppstartad. Formatet kändes sådär, nästa gång blir det att testa Android. :)
...sett att Cyberphoto skickat min glugg! Den som inte skulle komma till deras lager förrän imorn! Älskar Cyberphoto :f
.. Spenderat hela dagen i PZ
.. Fixat pottegratängen och ska nu starta grillen för entrekotten
..återigen konstaterat att jag måste byta jobb... :x
...undrat vad stefan har för jobbigt jobb då
...fått mina foton från Crimson, jävlar vad bra de blev, även fast de är tagna med kompaktkameran och några med mobilen t om!
...haft styrelsemöte här, vi måste hyra in nån som ordnar papper och allt, hmm...
.. fått en JÄVLA stöt av en konding till en blixt.. helvete vad oväntat det var!
...flugit ner till Stockholm för två dagars jobb.
...äntligen fått igång mobilen som modem till Macbooken. När allt kommer omkring så var det ju faktiskt pissenkelt. Som vanligt. :e
..rensat lite dubbelposter som försökte postas precis när wF dök... :e
... varit på invigning av RS Holmsunds miljösläp (Norge någon?) :) :q
... handlat och hastat tillbaka till stugan :e
... varit ut med båten en sväng :birp
...läst om skönaste katten som åkte buss i fyra år:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5604630.ab
.. Oljat trall
.. Målat uteplatsen
.. Grillat fisk (meckigt värre)
.. Duschat barnen
.. Fixat en GT
...gått omkring på mitt "jobb" och gjort ingenting idag.
...fått gratis lunch idag (kyckling) på Ulriksdals värdshus http://www.ulriksdalswardshus.se/OM/om.html
...försökt bränna en musikcd, det var länge sedan, jag råkade bränna i dataformat först, vilket inte var så fiffigt! :) tyckte väl det verkade vara suspekt mkt plats över i kompileringen.
...inte fått paket från CDOn
...inte fått någon info från Posten om paketet från Cyberphoto
...med tanke på ovan undrat om Posten har gått på semester!??!
...badat!!! Skööööönt, denna den varmaste dagen i veckan!
...läst på nätet att en laserpekare jag köpte på gatan i Kina för 50 spänn är olaglig att använda på allmän plats, den är på 50 mW (grön) och således 10 ggr starkare än normala pekare. Ja den lyser bra den!
..surfat in på en blogspot-blogg och sett reklam i en banner för scientologerna. Tvi vale. :bla
... har jag bestämt att jag precis NU ska baka bullar! bbi några timmar. :e
... har bakat. :e
.. Färdigställt målningsetapp 1
.. Påbörjat etapp 2
.. Kört en "Tune up"
.. Handlat
.. Tankat bilen