..snart begett mig mot Göteborg!
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 666 visningar · startad av Vimp · sida 732 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...haft jobblunch ute på landet vid ett litet café som ligger i en stuga vid en fiiin sjö
...spelat minigolf, en camping bredvid hade en liten 9-hålsbana!! (y) (kom delad förstaplats)
...lagt en beställning hos Crimson på nästan 200 foton i fyra olika storlekar, ska göra ett album med foton från resan nu i somras, det värsta är att mitt album rymmer bara 110-150 foton! Blir till å sålla, ännu mer...
... jobbat sista passet för sommarn!
..vaknat till liv efter gårdagens utgång.
..märkt att jag mår som jag förtjänar. :x :e
...bytt till mig en Xperia, igen, den förra jag hade såldes efter en månad, denna får dock tjäna som tjänstetelefon, blir bra, framförallt om jag får igång Exchange som det ska... ;)
...spenderat ett antal timmar på att pilla (och framförallt flasha om den..) samt lägga in nummer...
...spenderat några timmar på köpcentrum/stan med son, fästmö + en av hennes vänner.
...beställt födelsedagstårta #1 åt ovan nämda son :D
...mumsat lite glass :D
...hamnat framför en av dumburkarna hemma :)
...njutit av en kall öl på balkongen, inför en stundande fest.
...kommit till festen och blivit bjuden på... limning av golvlister.
...inte riktigt hämtat mig efter chocken.
...inte blivit så skönt berusad som jag önskade.
...inhalerat limstank.
...kommit hem och känt att det kanske var lika bra ändå efter gårddagens bravader. :e
.. Packat utrustning igen
.. Ätit frulle
.. Checkat av wF lite :e
... baksmälla (vi hade stugfest igår) :birp
...sett att mobilen tappat täckning och fått batteriet ursuget under natten av någon skoj anledning. Bra, perfekt, underbart när man väntar samtal angående fjällvandring. :bla
..börjat återhämta mig efter en långhelg i Göteborg och konstaterat att U2 igår var jävligt bra. Hög coolhetsfaktor på scenen! :e
..inte riktigt sett fram emot 47 mils körning hem. :l
...spelat Call of Duty 3 (älskar serien)
...fotat lite på Kalevala-kisat (friidrott), dock utanför staketet
...cruisat runt lite och till beachen och badat, skönt som f-n var det!!
... eldat fyra högar ris i stugan (y)
... råkat elda av markkabeln till stugan :x
... råkat elda av markkabeln till stugan :x
öhh... sådan ska ju ligga några decimeter ner och lite skyddad också, hur gick det till då!? :)
.. Varit till Kolsva och dykt
..äntligen loggat in på wF, efter att ha tappat mailen, samt lösenordet till mailen!
..återställt wF - lösenordet.
..stirrat på min resväska med smutstvätt "die bitch.. just diiiiie and rot in hell etc.." §jr
..öppnat en kall öl.
..I'm home. ;)
...insett att Telias 3G-mast som min mobil pratar med förmodligen har kastat in handduken. Men ingen mer info finns angående felet och deras felanmälan stängde vid 17. Det är nu man är glad att man inte sitter på mobilt bredband. :OO
...märkt att trollen leker med mina prylar just för tillfället. Igår dog täckningen, idag vill inte BluePhoneElite ansluta mobilen, trots att det går att browsa från Macen på samma mobil.
...fått kabeln!
...gjort min sista dag på den nuvarande "arbetsmarknadspolitiska åtgärden", för att imorgon påbörja en ny "arbetsmarknadspolitisk åtgärd" på ett annat ställe.