..gjort mitt bästa för att tömma läskautomaten och överdosera Cola idag, kvalmigt på jobbet är bara förnamnet - chefen begriper inte varför vi klagar, det finns ju ac (på kontoret)? :OO :bla
..tagit en promenad på tre timmar genom ett sommarvarmt Stockholm, såhär på kvällskvisten var det helt fantastiskt skönt! (y)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 005 visningar · startad av Vimp · sida 727 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →... packat oljelänsar på sjösläpet
... fått nedslående nyheter om vår båt
..börjat ladda inför Thåström på Långholmen i morron! (y)
...bestämt sig för att fredagens förkortade arbetsdag ska bli sju resor bättre än dagens, som ändå blev ett fall framåt!
...sett fram emot egen kupé på nattåget. Så går det när man bokar sent och någon annan betalar - det läggs på minnet. :birp
...tagit del av SJ:s fantstiska förseningskampanj.
...tagit del av SJ:s fantastiska servicemind.
...tyckt oerhört illa om Småland.
...med hjälp av flickan på telefonen upplyst konduktörskan att det går ett tåg som vi kan hinna med.
...hört i högtalaren på tåget att det finns ett tåg vi kan hinna med. :OO
...hamnat i boskapsvagnen på X2000, i väntan på egen kupé på nattåget. Om vi nu hinner med det...
..blivit lätt lomhörd efter en spelning med en extremt taggad Thåström! (y)
Före och efter nedan!
Mycket snyggare sen du målade över det röda. :moose
...slutligen landat på nattåget - i tid! Vad var oddsen för det vid 19-tiden?
.. Gått upp kl 07.00 och tittat på barnprogram
.. Däckat igen när febern kom tillbaka
.. Fått lunch av fina frun
.. Funderat på om jag ska proppa kroppen full av ipren och alvedon eller slockan i soffan igen
..sovit ut. ;)
..vaknat av ett sms om att ta en kasse öl och komma till Rålambshovparken. Okej då. :e
...agerat som fotograf på ett bröllop
..precis avslutat samtalet till 112 och polisen gällande "spektaklet" utanför vårt fönster. Ett invandrargäng bråkar och stör mig i mitt TV-tittande.. det är ju Dexter-maraton!
.. Övningskört för första gången med dottern, en hissnande resa :e
Ps. Observera den snygga logon på tröjan..
Haha, snyggt Zaiman!
..vaknat i Örebro efter att ha varit på fotboll på (den ännu inte färdigbyggda :OO) Berhn Arena, fullspikat och hälften gnagare på läktarna kändes det som... :e
..kört hem i sakta mak och gjort ett kulturellt strandhugg i Västerås och kikat på domkyrkan. Intressant utställning, mer sånt! (y)
..börjat tvätta. :x
..packat färdigt festivalryggan, nu bär det av mot Hultsfred! :birp
... kommit hem efter nattskiftet.
... äntligen gjort sista passet för veckan.
...jobbat tidigt, slutat tidigt... :)
...köpt mig en begagnad 22" skärm billigt, trevligt, saknade dock DVI-kontakt, men det kan man leva med :)
...packat upp skärmen och insett att den fina lilla adaptern för MacBooken inte passade, surt, får se om den går att byta.. :(
...insett att jag glömt köpa ost till kvällens tacos, än mer surt!
...tagit en dusch för att skölja bort alla missar för dagen... ;)
...fått reda på att nästa vecka kommer bli ett helvete på jobbet :(