..konstaterar att Sverige snart har en ö mindre. :e
..promenerat in till stan, svängt förbi Strömbron och kikat på stora båtar - Volvo Ocean Race Stockholm Stopover drog en del folk... ;)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 725 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...jag grillat korv..på en elgrill på balkongen(!)
...spelat Lego Batman
...lackat plankorna på balkongen
...blivit snuvig x(
..sett ett underbart spelande Brasilien slå ett taffligt Italien som i slutändan torskade andraplatsen till USA - snacka om raffinerad omgång! :e
..konstaterar att Sverige snart har en ö mindre. :e
:e
Det gick faktiskt riktigt bra!
..märkt att jag är nog rätt ball i alla fall. :e
Varit med i TV :e
http://svtplay.se/v/1602289/kalkbrott_blir_populart_dykmal
Bra jobbat, Zaiman! :D (y)
...cyklat av mig den hemska rödvinsbakfyllan med en terrängrunda på 22km. Helt fucking... blött. Det började spöregna. :e
... insett att min skrivare slutligen gett upp. Pappret matas ut men nån utskrift blir det inte... :x
... varit på banken och fixat bolån :e
..promenerat från Skanstull till Bromma, det var skönt i kvällssolen och sommarvärmen men fan vad tid det tog. :e
..börjat packa inför Peace&Love - i morron åker jag till Skavsta och hämtar första vändan artister!
.. köpt ny tv, hämtas i morgon.
... jobbat natt. Gonatt.
..gett mig av mot Borlänge och P&L, verkar som att de varit duktiga på soldans däruppe... (y) :e
Vi är grymt duktiga på det. Kommer vara fint väder säkert tills på torsdag :P
...varit andra dagen i Beijing. Har varit pa forbjudna staden bland annat.
...blivit extremt tacksam nar nagra i en marknad hade hittat min vaska och tagit hand om den, planbok, kamera, ordbok och mera... vilken tur!! och vad snalla manniskor, de hade t om hittat vilket hotell jag bor pa och ringt hotellet och lamnat meddelande markte vi sedan. Ville ge hittelon men de vagrade ta emot nagot. Nastan sa man far tarar i ogonen nar man tanker pa hur snalla de var.
...sovit gott!
...njutit av solen! :h
...knatat omkring och kikat efter diverse trädgårdsgrejjer...
...knatat in på 3-butik för att klämma lite på SE T707...
...knatat ut från 3-butik med en SE T707 åt sambo, och en HTC Magic åt mig, efter 10 år som Telia-kund var det dags att byta! :)
...spenderat kvällen med att pilla en massa! :e
...tvättat bilen. Ett svettigt träningspass! (y)
...insett att det var väldigt länge sedan jag skrev något på wF
...slöat inför morgondagens festligheter
...lagt slöandet åt sidan och gått ut och druckit öl istället.
Suck, när ska jag lära mig? =/
...varit hos frisören och skaffat en mer somrig frisyr (kort men ej stubbat eller kalfjäll).
...hämtat ut ett nytt paserkort hos värden, så jag kommer åt källare, tvättstuga och sopsortering.
...hittar mitt gamla passerkort :r .
...går ut och testar passerkorten. Kommer inte in i sopsorteringen med något av korten. :bla Nu är det helg, och kundservice stängt. :bla
ctrl+v:at
... klyvt färdigt veden.
... upptäckt att jag fyller 9 wF år idag. (y)