ramlat med cykeln :(
Idag har jag...
17 993 svar · 1 289 418 visningar · startad av Vimp · sida 716 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. en riktigt dålig dag :(
... haft att göra med idioter och dumskallar hela dan :OO
..äntligen avslutat rotkanalfyllningsbehandlingen.
...haft en kort dag
...varit in till stan och tittat på Naüsicaa In the valley of the wind (y)
...köpt ett par riktigt snygga hängslen på MQ, letade i många butiker tills jag tog en sista chansning med MQ och de hade flera sorter dessutom!!! Inte undra på att MQ var min favoritbutik förut, nej, ÄR min favoritbutik :bire
... vaknat kl 7 efter att ha somnat kl 4.
... varit i skolan från 8 till 17.
... badat.
... skrivit inlämningsuppgift i Mekanik II.
... skrivit inlämningsuppgift i meteorologi. (Molnobservationer, wee! :D)
... haft dålig kosthållning.
..skrivit ett jobbigt mail.
...provkört en riktigt skön Peugeot 407, underbar bil! :D
...inte fått tillräckligt bra värdering på Volvon för att kunna byta, segt :l
...åkt hem och bytt sovrum åt grabben istället, längre bort från den knarrande trappen :)
...fått resebokning redan för ikväll och inte i morgon som jag var inställd på.
...plötsligt fått omplanera hela dagen.
...plötsligt fått mer att göra, utan att det egentligen är mer utan bara samma jobb fast under betydligt mindre tid. :e
...installerat min helt lagliga Win 7 RC på laptopen! (y) det rullar på riktigt bra
...fått en leverans böcker från Kulturbutiken! (y)
... sett nya Star Trek!
... ruttnat på folk som småpratar, frågar nåt och sen inte är ett dugg intresserade av svaret :OO
... fått besked om att dottern klarade sin uppkörning, nu är det payback time :birp
..lastat firmaskåpet fullt med skrot, kört till Stena Recycling men fått vända hem igen då de bommade redan innan tre... x(
...fått en säkerhetsdörr installerad alldeles gratis (det kommer säkert på hyran på nått sätt).
...varit på Los Gigantos som skulle få in Macbooks igår men som stod med helt tomt lager idag.
...varit på Onoff som var i samma sits.
...jagat ÅF:s längs med veckans rutt. Fan att man ska behöva åka halva Sverige för att hitta lite kärlek. :e
...varit på Los Gigantos som skulle få in Macbooks igår men som stod med helt tomt lager idag.
...varit på Onoff som var i samma sits.
...jagat ÅF:s längs med veckans rutt. Fan att man ska behöva åka halva Sverige för att hitta lite kärlek. :e
därför man ska beställa från nätet :) (ok, vill man ha det snabbt så går det ju inte)
... lagat kajen och hängt dit nya däck.