jobbat och sedan varit på möte med bostadsrättsföreningen hela kvällen och bland annat blivit vald till styrelsesuppleant nu igen...
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 70 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Gein skrev:
Nu blir jag upprörd! Storvreta spelar mycket roligare innebandy än AIK! :bla ;)
Trevligt att det är fler än jag som följer innebandyslutspelet! För övrigt tycker jag att Pixbo spelar den roligaste innebandyn.
...blivit jublande glad över att den lärare jag hatar mest av alla var sjuk idag :bire
...väntar på tandläkartid vid kl 07:10!! usch vad tidigt, och vilket väder! det är grått och det storsnöar! så man har lust att krypa och gömma sig...
bestämt mig :l
obelix skrev:
bestämt mig :l
för vadå?!
just kommit hem från tandläkarn som med bestämda tag avlägsnade lite oanad tandsten, usch, gör ont... men det var ju bra... annars var dom som nya, slapp löständer den här gången också...
... precis vaknat. Om tio minuter bär det iväg till skolan för lite kaffe och fralla.
Fått reda på att jag snart är 8000 kr fattigare.
...försovit mig och kommit till jobbet med några sekunders marginal och sen jobbat över två timmar pga att Hafa inte märkt upp sina kollin. Kul att stå och leta i åtta sidor följesedel... :bla
...överskridit tvättiden eftersom jag somnade. Tur att det var en sympatisk granne som hade tiden efteråt. :)
... varit och hämtat sonens nychippade PS2. Nu ser man nog inte mer av honom på ett par dagar... :e
gjort 3 nya texturer till den quakebanan som jag jobbar med just nu, givetvis på arbetstid :)
Försökt fixa till nätverket i en Debian-server.
Har väl inte svurit så mycket över en dator på extremt lång tid.
Är man nybörjare så är man. :bla
... precis kommit hem från puben.
Skål. :birp
Skrivit en examensjobbsansökan.
långt ord det där
...installerat Illustrator. Version? 8.0. :l
... gått till skolan och pluggat trots att jag inte har någon lektion.
Det borde väl ge pluspoäng. ;) :)
bewern skrev:
Försökt fixa till nätverket i en Debian-server.
Har väl inte svurit så mycket över en dator på extremt lång tid.
Är man nybörjare så är man. :bla
Idag har jag lyckats fjärrstyra datorn, och installerat program på distans.
Yay. :D
Köpt presenter till systerdottern som fyller 4 imorgon (y)
Fyra Hot Wheels och ett Bamsespel :L
Kramat lilltjejen, pillat med robotar, hämtat mig från en tröttsam men rolig chahar shanbeh suri, fått djupare insikt i exjobbet, vilket såväl jag som uppdragsgivaren har stora förväntningar på. Kul :D
Sökt in till Högskolan i Jönköping. :bire