...upptäckt hur bra Lost Horizon är. (y)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 7 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →Förberett mig inför kvällens stora match där Zlatan kommer göra hattrick. ;)
Sett två änder som pallade äpplen i nåns trädgård.
Blivit modererad! Who could have guessed? :q
...än en gång missat ett mål i en match på TV. Det händer alltid. I studentkorridoren jag bodde i några år sedan var det mitt kännetecken. Gick jag på muggen så blev det mål och det fortsätter. För några minuter sedan gick jag och pissade och givetvis gör Juventus mål då. x( :x (n)
Varit duktig och lagt in SQL2005. Testat och funnit att allt fungerade (det jag testade). Riktigt snyggt jobbat av M$.
...klarat GTA San Andreas, så nu kan jag skaffa ett eget liv också :)
..suttit och tokgarvat åt dårarna i Dirty Sanchez på Mtv... :e
Jobbat och sen spelat beachvolleyboll. Det var sandigt.
Gråtit över min DÖDA HÅRDSKIVA!! ARRRGH!
...svurit över frisörn som totalt missuppfattade mina instruktioner och inte klippte bara luggen och topparna, så nu ser det ut som det gjorde för ett halvår sen dvs alldeles för kort :x Hade äntligen kommit förbi det halvlånga stadiet och skulle låta det bli långt men nädå, får börja om igen... Bestämde mig för att jag inte ska klippa mig igen förrän nästa vår och då blir det inte hos henne x(
His Divine Shadow skrev:
Gråtit över min DÖDA HÅRDSKIVA!! ARRRGH!
Bröd? Bordsskiva? Hårddisk? :q
Fixat en massa etiketter inför ett litet brevutskick.
har jag vaknat och ätiti fruktcocktail :p
Visat min fullständiga avsaknad av att sälja saker på ett smidigt sätt *skjuter mig själv i huvudet*
Vaknat :o
Klös skrev:
Visat min fullständiga avsaknad av att sälja saker på ett smidigt sätt *skjuter mig själv i huvudet*
Visst är det lite knepigt sånt där, många fina affärer har jag gått miste om bara för man varit för osmidigt :(
Spelat kotor.
Applåderat tre gånger framför tv:n och hoppas på ännu fler i andra halvleken.