... haft envariabelanalys.
... haft beräkningsvetenskap.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 666 visningar · startad av Vimp · sida 676 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →... suckat djupt inför dumheterna från jobbet.
... skickat iväg en faktura :)
... börjat göra iordning mig för att sova.
...haft en riktigt jävla dålig dag, som började med att jag fick leta nycklar, som innan hemgång från jobbet innehöll mer nyckelletande och som förmodligen avslutas med att jag tappar bort dem en gång för alla. :bla
..inlett jätteprojektet på jobbet med det enklaste: märka upp sektionerna med löpnummer. Sen kommer den "lilla" biten att få in platserna bland artiklarna i databasen... :x
..efter tre dagar äntligen kommit ihåg att shoppa tandkräm - min gamla tub är det omöjligt att få ut något mer ur, skulle vara om man skar upp den och skrapade med en slickepott då... :e
.. Inlett installation av nya datorn
.. Mumsat pitabröd med kylling
.. Haft en skapligt bra dag
.. Inte fått alla prylar till datorn :(
...................vaaaaaaarit på afterwork !!!
Kört hem från Norrköping... Hällt upp ett glas rött vin och satt mig i soffan, till tonerna av Depeche Mode...
Färdigjobbat för denna veckan... :)
.. Meckat i mer minne i frugans dator
.. Mipplat igång ett dataset som krånglat
.. Haft en rolig dag
.. Meckat i mer minne i min egen dator :e
..fått ett mail vid sextiden från cdon om att de skickat halva min beställning.
..fått ett mail vid sjutiden från cdon om att de skickat andra halvan av min beställning. :e
...haft en tioårig minnessession. Otroligt vad vissa detaljer från vissa specifika tillfällen etsar sig fast på näthinnan och i huvudet.
...tillslut installerat nya routern. Fast mest nytta lär den göra senare.
...återigen sölat till strax efter 02.
.. funderat över varför de är så dött på wF..
..hittat två jiffypåsar från cdon på hallmattan. ;)
.. varit på t-shirtstore å spenderat pengar.. var även en sväng på MQ och lyckades lösa in en 3 år gammal presentcheck på 1000kr :) whieie.
.. börjat förberedelserna för kvällens party på Münchenbryggeriet!
.. Varit till Kolsva Fälspatgruva och assisterat på land
.. Haft dottern med hela dagen
.. Grillat korv
...kört min första egna tur med SJs dubbeldäckare, så om nån åkt antingen tåg 240 Linköping - Stockholm eller 235 Stockholm - Linköping idag så har ni åkt med mig ;)
...mumsat pizza :D
...setat riktigt gott i filmsoffan :h
..varit vid Bromma Kyrka och tänt lite sedvanliga ljus.
..märkt att mina skor inte är speciellt varma - det var kallt!
...roadtripat runt med en fader på besök i stan. Otroligt vackert med en rimfrostig stad och solnedgång med fjällutsikt. Magiskt. (y)
...sett del Piero hänga in en riktigt jävla övervacker frispark mot Roma. (y)
...varit ute. Det blev soft, eftersom resterande del av stan verkar ha supit skallen av sig redan igår, av nyheterna att döma.
...frusit kulorna av mig vid direkt kontakt med kylan utanför Harrys. Det blev en bulle hem. Taxichaffisen skvallrade om -13°C på Frösön. Brrr. :o
... (igår) sett Sissela Kyles show - det var det sämsta jag sett nånsin :x Efter första numret i andra akten ville jag gå till kassan och begära pengarna tillbaka... Tips: se inte skiten!
... varit på uselt humör pga ovanstående (400 spänn i sjön)
... (idag) hällt upp en mugg starkt kaffe
... laddat inför en dag med barnvaktande :)
...lackat på Vista, som tycker att jag ska installera femtioelva olika drivrutiner för mobilen när jag anslöt den med USB:n.
...lackat på SonyEricsson, när jag ändå höll på.
...lackat lite mer på Vista.
..varit på årets sista hemmamatch på Råsunda och hyllat Mats Rubarth i tjugo minuter efter slutsignalen. (y)