..byggt om utställningen med kompressorer, svetsar och elverk. Tunga jävla as. :x
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 982 visningar · startad av Vimp · sida 673 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...haft en lång dag i skolan.
...ändå varit positiv eftersom jag spikade en trippel på expekt igår och cashade in 500 välbehövliga kronor.
...sett fram emot att träna skiten ur mig ikväll.
..fått ett väldigt trevligt mail, nu jävlar! (y)
.. försökt få igång min nya dator ..
..glömt i vilken ordning siffrorna kommer i pinkoden till Handelsbankenkortet - då ska de skicka ut både ny kod och nytt kort vilket tar 8-10 arbetsdagar... :o
..bestämt mig för att köra två trial-and-error i alla bankomater jag ser tills jag hittar rätt. :e
..noterat att min plan gick i stöpet per omgående - systemet kom ihåg att jag slagit fel kod två gånger för en vecka sen (!) och slök kortet direkt efter första felslagningen idag...
..beställt nytt kort (och ny kod)... :e
... förbannat över landningsavgifter, startavgifter, parkeringsavgifter och passageraravgifter på flygplatser.
LeonL skrev:
... förbannat över landningsavgifter, startavgifter, parkeringsavgifter och passageraravgifter på flygplatser.
Nått måste ju flygbolagen tjäna pengar på :e
medialabs skrev:
Nått måste ju flygbolagen tjäna pengar på :e
Jo, men om du ska besöka en flygplats med ett litet propellerplan på fyra pers så känns det lite overkill att betala drygt 900:-. ;)
...tänkt köpa biljetter till Metallica, men det var ju hopplöst, de sålde slut på en halvtimme!!! vad fan!!!!!! extraspelning, tack!
...använt min rabatt hos CDON och beställt lite filmer :D
Krigets färger - Vol. IV: The Japanese Story 39 kr
World War II Movie Collection - Box (4 disc) 79 kr
Rabatt -50 kr
Frifrakt -29 kr
...löst ännu ett stort problem på jobbet! :D
.. Ont i knoppen
.. Ätit pizza till lunch (god matlåda :e )
.. Handlat på vägen hem
.. Tankat bilen *suck*
.. Börjat mecka med kod igen
..blivit lie berusad efter en sen lunch med tjejkompisar.
..skrattat.
..fnittrat.
..fånat mig.
..haft kul!
...åkt Linköping - Västerås med avgång 06:05 imorse, suck så tidigt! :(
...postat första blogginlägget skrivet på mobilen, gick fint, gillar min leksak :D
...lärt mig lite om SJs dubbeldäckare, och käkat god lunch!
...haft ett intressant test av GPSen på väg från stationen till hotellet, funkade fint!
...haft mer promenad till och från stan för att hitta matbit på kvällen, precis tillbaka.
...haft funderingar på en uppfräschande dusch såhär på kvällskvisten, vad ska man annars göra på ett hotell?
..funderat på varför i glödheta jag satt uppe och glodde på Transformers igår till två?
..börjat jobba sju.
..varit en aning trött. :e
..fått ett rackarns trevligt samtal på mobilen, nu jävlar!
...äntligen uppdaterat min sida med layer-teknik istället för tabeller, vadå lite efter? :r
...checkat av ytterligare två geocachar här i stan! :)
..bytt torkarblad på polarens bil jag jämt och ständigt lånar, nu ser man ut igen!
..fyllt på spolarvätska och pytsat i en magisk vätska som får regndropparna att blåsa av vindrutan av fartvinden - både praktiskt och lite småfräckt. ;)
..börjat förbereda mig för den hektiska morrondagen.
:stefan: skrev:
..fyllt på spolarvätska och pytsat i en magisk vätska som får regndropparna att blåsa av vindrutan av fartvinden - både praktiskt och lite småfräckt. ;)
Que? :q