..inte skottat en endaste spade snö - ibland är det bra att bo i lägenhet. :birp
Iofs fick jag sopa bilen litegrann efter gårdagens och nattens pudersnöfall, men eftersom solen sken från en blå himmel var det inte så farligt. :h
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 67 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..inte skottat en endaste spade snö - ibland är det bra att bo i lägenhet. :birp
Iofs fick jag sopa bilen litegrann efter gårdagens och nattens pudersnöfall, men eftersom solen sken från en blå himmel var det inte så farligt. :h
vafan har jag gjort idag utom att inte gjort något.... :q :bla
:stefan: skrev:
..inte skottat en endaste spade snö - ibland är det bra att bo i lägenhet. :birp
Håller med :stefan: men jag hyr grage oxå så något sopande av bil blir det inte heller :)
...tagit en skidtur i Hågadalen/Nåstenskogen med pojkvännen och medhavd matsäck. Underbart! :)
plaskat runt med lilltjejen i det lokala badhuset. :D
haft massa bra ursäkter för att inte plugga...
... programmerat på mitt tandläkartidsbokningsprogram.
Krångligt namn, kan det verkligen heta så?
Fått igång mitt Post-by-Email-script och sett på film. :)
.. legat i sängen hela dagen. Det var en hård kväll igår..
vaknat o ätit bullar
samt oroa mig för morgondagen ..... börja plugga .... inte pluggat på flera år .. får se hur de går
...38,4° feber. Här får jag bara för att jag skröt om mitt goda immunförsvar igår då jag klarat mig från Marjas magsjuka förra veckan. :bla
...spillt te5 på 5mitt 5tan'gentbord. :r :x :P :birp
Så illa? ;)
Vaknat med lite träningsverk efter gårdagens strapatser. Ska ut och åka skidor idag också, gäller att passa på när det är is i sundet.
Skottat snö... igen. :x
Inatt skottade jag fram bilen, samt försökte få upp handtaget, har saab 93 med handtag man drar uppåt, helt idiotiskt. Snö har smällt och runnit ner över handtagen o fryst... bara att försöka hacka och få upp det. Sen trodde jag det hade frysit fast, då hade tjejen låst dörren igen... konstigt att det inte gick upp.
Senhar jag felsökt varför ett formulär inte fungerar så bra med IE.
Igår natt helt problemfritt, nu är det 50/50 som funkar. FF - funkar klockrent.
Det dumma är att 98% anv IE i dessa kretsar *suck*
...fått kopiöst mycket stryk av sensei. :) :bla (y)
...haft mer feber, huvudvärk och yrsel. x(
Gått till jobbet yrvaken, säkert slängt iväg ett 10-tal helt oförståeliga kommentarer redan.