..inlett ännu en arbetsvecka. :x
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 663 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...bestämt mig för att ta en tur till bibblan innan jagläggs in på sjukan, igen, men denna gången ska jag opereras...
... köpt massa block för 99:- :(
.. Varit på förlossningen
.. Sett den lilla på ultraljud igen
.. Fått reda på vikten just nu ca 3177g
.. Undrat vad vi ska äta till lunch
...suttit ca. 3 timmar och stirrat på fulkod som skrevs av en kollega för typ 7-8 år sen :(
...tagit sovmorgon. Fan vad skönt det är att skolka.
... jobbat. Slappt, långt, hungrig.
... kommit på att jag antagligen hamnar i tidskläm imorgon. Ack!
...åkt hem från jobbet tre timmar tidigare för jag känner mig inte i form :(
...varit till Moraberg och kollat kameraväska, Siba, Elgiganten, OnOff... det gick bra, fast jag hade ju ingen plånbok med mig!!! :bla får ta en sväng förbi imorn också då... :l
...träffat min naprapat på Konsum. Han är gammal baskettränare så nu har jag fått några hemliga tips!! :bire
:stefan: skrev:
..inlett ännu en arbetsvecka. :x
Samma här :x
...tittar just nu på Innebandy på TV4 Sport! Svenska Superligan!!!! Whoho!! Väntat som fan på detta!
...kopplat in mina gamla Yamaha datorhögtalare till DVD-spelaren. Nu kan jag börja lyssna på ljudboken vid sängen utan att ha TV'n på (y)
...påbörjat en nedladdning på 44 Gb! Något måste man ju använda bredbandet till... :) klart om ca fem dagar står det :e
...läst att det kommit snö på mars!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3422123.ab
... blivit sugen på att bära slips, så nu har jag det tillsammans med vit skjorta och svart kofta. :e
...jobbat några timmar :)
...installerat ny större hårddisk i bärbara datorn, 320 Gb istället för 120 Gb :D
...packat upp och startat en schnygg 3Com switch, ska den bara placeras lite snyggare så är övervåningens nätverk startat! :D
...jobbat hela dagen! Skönt att ha det gjort. Gött klirr i kassan...
.. blivit väckt 01.00
.. Flugit upp och hämtat en hink
.. Ringt barnmorskan
.. Ringt min mor
.. Åkt till förlossningen med min fru
.. Väntat
.. Väntat
.. Blivit tvåbarnsfar kl 06.45 (Meja 3210g 50cm lång)
.. Väntat
.. Väääntat
.. Blivit förflyttad till BB
.. Gosat massor med liten
.. Åkt hem och tagit hand om det andra lilla goset
.. Ätit kyckling med potatisgratäng
.. Insett att jag knappt sovit något sedan kl 01.00 i natt och att sövningen av dotter nr1 kommer att göra att jag förmodligen somnar en stund.
Grattis Zaiman!
... gjort tacopaj, och det visade sig att ingredienserna skulle räcka till en paj till så det blir nog paj hela veckan. :birp
Grattis Zaiman! :D
Jobbat!