..svurit över att det regnar när man vill köra till återvinningen.
..ägnat mig åt att försöka tömma de där sista flyttkartongerna istället.
..hittat en tröja som exets morsa stickat åt mig, jag som trodde den försvunnit för gott! :)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 845 visningar · startad av Vimp · sida 630 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →... svurit ve och fasa över PSP:ns internetläsare.
... svurit lite till när det inte har gått att installera firefox på skiten. Den är helvärdelös när det kommer till css-styrda sajter. Argh. Sedan är ju inte alla så förlåtande mot läsare som inte är så bra på det där heller så det blir mycket överlappningar. Grr.
... illustrerat lite.
... gömt mig för jobbet. Denna helg är min semester :|
... Fått sova <3
...varit på Pumpstocksfestivalen! Det var riktigt skitbra! Bland det bättre var ju Ale Möller Band, Stures Dansorkester (reggae), Stonecake (även fast ljudet var dåligt) och Clas Yngström & Cecilia and the Happy Happies. Det regnade mer eller mindre hela tiden dock :( men vi trogna musikälskare bryr sig inte om sådana småsaker :)
...tröttnat på att den trådlösa anslutningen till laptopen ständigt dyker när man drar större filer över nätet/nätverket.
...rotat fram en nätverkskabel och fått en stabil lina.
...påbörjat projektet att bränna Rederietavsnitten 193-198 och avnjuta dessa till brunchen! :birp
...vaknat bakis.
...haft sjukt lucida drömmar. Riktigt coola.
...tvättstugan. :l
...lite motvilligt tränat eftersom jag har ont sedan matchen igår.
...fått mer ont. Jävla korkat att inte använda benskydd.
... åkt till östkusten och visat båten för en intresserad tysk.
... kommit hem och fått nybakade bullar.
... ätit lasagne.
... fått migrän igen.
...meckat datorer, mest mjukvara den här gången, nu börjar allt bli klart. Usch vad det är tråkigt att installera om systemet, på TRE datorer samtidigt :(
...städat lite smått, tagit in tvätten och sorterat in det, dammsugit och torkat golv (y) nu är jag redo för att börja jobba på allvar :)
..hämtat sista delen av flyttlasset, bara skräp kvar i gamla lägenheten, det får bli ett lite senare bekymmer! ;)
..sprungit runt och letat vettiga antennkablar och högtalarkablar, och sedan köpt sådana :)
..burit in det sista från bilen till nya stället :D
..varit en sväng på förlossningen, lite undersökningar och sen hem igen, det närmar sig :D
..mumsat Sibylla-mat efter ovan nämda tripp, matlagning, vad är det!?
..sorterat banankartonger efter rumstillhörighet :OO
..monterat spjälsäng och skötbord, koolt! :)
..satt mig vid Mythbusters för att ta det lugnt resten av kvällen, kanske..! :)
... jobbat tio timmar.
... kommit hem hungrig.
JoakimE skrev:
..hämtat sista delen av flyttlasset, bara skräp kvar i gamla lägenheten, det får bli ett lite senare bekymmer! ;)
..sprungit runt och letat vettiga antennkablar och högtalarkablar, och sedan köpt sådana :)
..burit in det sista från bilen till nya stället :D
..varit en sväng på förlossningen, lite undersökningar och sen hem igen, det närmar sig :D
..mumsat Sibylla-mat efter ovan nämda tripp, matlagning, vad är det!?
..sorterat banankartonger efter rumstillhörighet :OO
..monterat spjälsäng och skötbord, koolt! :)
..satt mig vid Mythbusters för att ta det lugnt resten av kvällen, kanske..! :)
lyckades dom få av skinnet på bollen? såg inte hela.
...sett en tutte med vårtgården format som ett hjärta
...njuta av den andra dagen på semestern
...kollat på möbler till nya köket
..varit på Bauhaus och skaffat kabel, vinklade stickproppar och lite sånt, nu ska här byggas custom skarvkabel! ;)
..börjat se om Veronica Mars från början, snyggare huvudrollsinnehavare får man ju leta efter... :e
.. börjat jobba ...
...vaknat till regn inför dagens superviktiga photoshoot. :l
...haft en mental vomering. :bla
...förberett mig med fotoutrustning och tagit mig med buss hela vägen till landstinget bara för att få veta att personen som jag skulle ha fotat i dag inte är där. Han trodde mötet var i morgon. :l
farsan skrev:
Det hade aldrig hänt med en metallarbetare.
:OO
.. fått mail från warehouseexpress med tracking-id .. mitt paket är i stockholm! :)
Auric skrev:
lyckades dom få av skinnet på bollen? såg inte hela.
Japp, efter att ha skickat iväg bollen i 322 km/h har jag för mig, då gick det, Myth Busted med andra ord, med tanke på att slagträet krossades redan vid runt 200 km/h ;)
Och idag:
..fortsatt packa upp :OO
..monterat bokhylla, svurit över borttappad skruv!
..funnit skruv, monterat isär bokhylla igen för att sätta den på rätt plats, svurit lite mer..! :OO :r
..monterat skrivbord och petat ihop datorn, orkar inte dra nätverkskabel den här gången, så nu fick USB-dongeln som hörde till trådlösa routern komma fram! :)
..börjat slöa framför datorn! :h
...gjort en rövare och förenat jobb med nytta. :p