...organiserat den fruktade sladdhärvan till dator/skärm/skrivare/högtalare/tv/playstation/video/digitalbox så att jag stänger av alltihop med en knapptryckning på grendosan! :D Äntligen! Har gått och tänkt på det i flera år...
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 471 visningar · startad av Vimp · sida 597 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. Fått ett bra meddelande i bloggen. Tack Fia, hade glömt bort att det var fel där.
.. Åkt runt och letat efter en lagom hög pall till Molly
.. Insett att vi hade en i källaren som var perfekt :r
.. Mufflat pomme, snitsel och b-sås
.. Funderat på vad kvällen bjuder på :q
...märkt att zaiman gillar att äta gott. ;)
silfver skrev:
...märkt att zaiman gillar att äta gott. ;)
Yepp :bire Och nu åker en Macallan ned i strupen.
...tillbringat (för)många frusna timmar på Mantorp Park...
..kommit hem efter fyra dagars festande. :birp
..högeligen ogillat att klockradion börjar väsnas tjugo i sex i morron bitti... :x
Slängt ut Ester och Bruno ur lägenheten. Vad jag förstår bor de i ett stall nu.
...drömt att jag bodde på samma hotel som Chris Brown, där vi hade en studsmatta vid entrén. När Chris gang snodde mina hotellnycklar blev min producent superförbannad och sa att han kommer förlora miljardbelopp. Jag klappade till honom lite lätt och sa att han skulle lugna ner sig. Jag snor tillbaka dem! :birp
...hämtat ut den nya uniformen, nästan allt passade! Synd bara att det nu dröjer tills slutet av september innan man får använda den då.. :)
...bävat för det värsta när en mamma och sitt nyfödda barn fick platsen intill mig på flyget, det brukar sällan vara en bra kombination. Men ack vad jag hade fel, lugnt och tyst hela resan. Jag och ungen sov nog lika hårt. :e
JoakimE skrev:
...hämtat ut den nya uniformen, nästan allt passade! Synd bara att det nu dröjer tills slutet av september innan man får använda den då.. :)
Ja just det, det är väl då ertoikmässan i Prag hålls. :birp
Freko skrev:
Ja just det, det är väl då ertoikmässan i Prag hålls. :birp
Bra att du håller koll :birp
.. Lämnat tidigt på förskolan
.. Mumsat aldeles för mycket pyttipanna till lunch, lunchkoma var ett faktum :l
.. fått mail med, "Din order är på väg!"
..laddat upp med nästan ett kilo smågodis på Maxi i Solna, nu ska här börja betas av på den 18.5 cm tjocka högen som kom från Ginza i förra veckan! :e
...gymat.
...lanserat min nya sida. :)
..klagat på silfvers nya sida. ;)
..satt mig i dvdsoffan för resten av kvällen. (y)
.. fått ett rekommenderat brev
.. hämtat ut ovanstående
.. öppnat tidigare nämnda brev
.. svurit för mig själv att jag inte sket i att öppna det
.. läst med min högstadietyska att jag är skyldig tyska staten 63€ för en fortkörning i Februari .. erhm.
nåja.
.. Spelat badminton
...spelat basket! gick rätt bra, nu hade vi två bollar så vi kunde spela dubbelt så mycket :)
...tagit tre olika vaccin! två sprutor och en dricka.
...träningsvärk sedan igår när vi körde hårdfys. Allt detta gör att jag känner mig stel och sliten som ett gammalt lik
... varit ute på säsongens första övning med Sjöräddningen, en samövning med Umeå Brandförsvar :)