jofawe skrev:
.. köpt en digital kompaktkamera som jag tänkt ha som extrakamera.. :)
Börjar bli jobbigt att släpa på D80:n :birp
:) du kan få köpa min S3'a?? ;) ...trist vidvinkel, annars trevlig sort det där
17 993 svar · 1 288 845 visningar · startad av Vimp · sida 576 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →jofawe skrev:
.. köpt en digital kompaktkamera som jag tänkt ha som extrakamera.. :)
Börjar bli jobbigt att släpa på D80:n :birp
:) du kan få köpa min S3'a?? ;) ...trist vidvinkel, annars trevlig sort det där
Fått tre bilder som jag tog vid Hjältegravarna i Helsingfors förra året publicerade i boken: Fortsättningen - MILITÄR UTFLYKT 2 - Ni hittar bilderna på sida 215.
:birp
..konstaterat att ett ljusrelä till min Volvo kostar närmare 800 kr...
..tipsat Lasse H om att ringa runt till skrotarna i stan, relän och sånt kan man spara stora pengar på där.
..suttit på ett råkallt Råsunda och sett både mål och tre inhöstade poäng. :)
..sprungit på en gammal polare - vi brukade stå på Norra Stå i ur och skur i början av 90-talet, nu sitter han tre stolar bort från mig på Östra. Liten... läktare? :e
... tränat.
... pluggat realism, naturalism, Stringberg, Lagerlöf och Fröding.
har gjort en film fick ett papper igår där det stod att det skulle vara med en solstol, en sekratör, en elvisp, en korvkiosk, en sopstation och tt garage
skrev färdigt manuset vid ett tiden, alla klipp var filmade vid 6 tiden och sen satt jag från kl 20:00 till 7:30 utan paus och klippte färdigt den.
nu är jag trött!
...sovit gott som fan. Vaknat till solsken dessutom. :)
...ringt upp en norrlänning med dialekt och jag förstod ungefär 37% av det han sa. Han måste tyckt att jag var en torr jävel för han skrattade flera gånger åt något som tydligen var roligt. :e
...tagit en långpromenad med kameran. Två timmar i solen! Fan vad gött. (y)
...tagit porträttfoto på ännu en medarbetare
...fått UV-filter till kikaren, då passade främre linslocket mycket bättre (y)
...provat mitt nya pingissystem med fem pers, förutom att lagen hela tiden råkade bli samma så funkade det kanon! (y)
... knappt ätit nå.. men snart blir det middag! :D
..insett att Flogging Mollys spelning på Tyrol om en månad är slutsåld! Faaan!
...funderat på ifall jag hinner bli hungrig till tacokvällen på kåren.
silfver skrev:
...funderat på ifall jag hinner bli hungrig till tacokvällen på kåren.
..fått flashbacks till när jag gick och skrotade nere på Akademien på dagtid när jag stämplade. Köttknöl (dvs överbliven tacoköttfärs från tacokvällarna) i micron så den tinar, vält över på en tallrik med massa tacochips, på med riven ost, in i mikron en sväng igen, hämta en dricka i kylen och ... svulla! Fan, nu vart jag ju hungrig på allvar! :e
:stefan: skrev:
..fått flashbacks till när jag gick och skrotade nere på Akademien på dagtid när jag stämplade. Köttknöl (dvs överbliven tacoköttfärs från tacokvällarna) i micron så den tinar, vält över på en tallrik med massa tacochips, på med riven ost, in i mikron en sväng igen, hämta en dricka i kylen och ... svulla! Fan, nu vart jag ju hungrig på allvar! :e
Haha, det där låter fan otäckt. :e Det blir pizza till hockeyn i stället. :)
... köpt nya skor! :bire
...vaknat till en halvmeter blasksnö. Fan också! I går var jag ute och gick i bara tröjan. :(
..sovit ut. :e
..sett att det är snöfritt och åttaplusgrader, så nu ska jag ut och reka en ny promenadsväng runt Lillsjön.
... efter många om å men lyckats avbeställa kameran jag beställde i förrgår och beställt en annan, mycket roligare kamera för samma peng! :)
Kompaktkamera med raw, 16:9 och vidvinkel.. thihi.. vilken geek man är!