...funderat på min fortsättning som utvecklare här på wF
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 575 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...fått 100mbit. Det gick fort. :e
...hämtat ut min hårddisk. Yey! Får pula med den efter hockeyn i kväll. :)
..konstaterat att det blir till att parkera sig i sporttittarsoffan ikväll igen. Mycket sånt nu. :e
..cyklat till jobbet i snöslask och hem i regn. Var är sommaren? :bla
...utökat dagsresultatet på stegräknaren från igår, nästan samma tid, nära 18 500 steg, detta efter att ha gått runt nästan hela Hallsberg :h
...fått min examen! Härligt. Nu kan man stänga den kappsäcken för gott.
jag får vara med på filmmaran yippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni anar inte hur glad jag är.
... kommit på en intressant tävling (som bygger på en gammal idé, 32mb minneskort och en jävla massa fotografer ;))
... råkat kalla min nya chef bitch .. stämningen blev lite tryckt efter det :|
...varit jättetrött pga 5-årsdagsfirande med pojkvännen igår
...åkt på CS seminarium om Grön IT i Stockholm, intressant! (y) (Någon annan som var där?)
...planterat nya blomarrangemang till portarna i huset
Danny skrev:
...fått min examen! Härligt. Nu kan man stänga den kappsäcken för gott.
Grattis. :bire
... fortsatt mina samtal med en kund i finland om hur deras önskemål om ändringar i ett program ska genomföras.
... lämnat beräknad tidrapport på densamma. Alltid lika svårt att uppskatta hur lång tid nya funktioner tar att bygga.
... haft magont.
... zappat mellan hockyn och fotbollen.
... druckit whisky. (bra för magen, bara i medicinskt syfte.)
jofawe: Alltid lika kul att dissa folk. :e
...sett hv förlora - igen. :(
...gått hem från torpa. Rätt skönt...
...satt igång installationen av tigern. :) wie.
... fått härlig massage.. ;)
...varit i skolan osv.
...börjat få lite ordning på datorn. :p
...sagt upp Viasat Sport-kanalerna. CL är ju i princip slut på dem så då kan jag köpa öl för de där 59 kronorna jag lägger per månad. ;)
... Avslutat ytterligare ett projekt.
... Planerat att göra om portföljen lite grann.
... Känt hur jag måste komma igång och städa snart. Det är ganska hemskt på skrivbordet för att nämna något. Inte att förglömma golvet runt skrivbordet...
..kört ut ett fat olja till en sportvagnsverkstad på Lidingö. Oljan är dyr som fan (Racing 10/60, typ 30kkr fatet) och jag förstod det när jag kom fram. Uteslutande Ferrari och Maserati som han servar. Jag föreslog ett osett byte med min folkabuss, men han ville inte. :e
..fått en elräka, nästan lika stor som den första jag fick efter att jag flyttat in. Är Fortum så inihelvete dyra? x(
...blivit headhuntad av ett större rekryteringsföretag och tillbringat en timme med att bli intervjuad av dom. Det var smickrande.
...varit på redmöte på jp.
...ett gött humör. :D
.. köpt en digital kompaktkamera som jag tänkt ha som extrakamera.. :)
Börjar bli jobbigt att släpa på D80:n :birp