... sett min laptop dö (Den fick 10 bluescreen på raken där den klagade på grafikkortet? IBM R3... Så nu får man väl hoppas att det inte blir alltför dyrt att ordna)
... haft värsta dagen på länge.
... blivit bestulen på 250 kronor.
... blivit ljugen rakt i ansiktet.
... jobbat i butiken.
... sovit mindre än 5 timmar i nära 2 veckor. Det börjar kännas i skallen nu.
... tappat suget på att göra det mesta.
... fått två feta räkningar (varav den ena inte var min förtjänst! Det slutade dock med att rätt person fick den - tack och lov).
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 572 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..vaknat. (gäsp)
.. helt oväntat fått veta att 70% av min klass från högstadiet är anmält till klassfesten på lördag, och att vi därför fått en kryssning till helsingfors.
Det var ju kul! :)
Försovit mig och insett att morgonfrilla antagligen inte är så hett ändå.
...vaknat till solsken! Nu ska jag ut och plåta blommor (låter det gulligt? nä, det kan ju inte stämma eftersom jag är en bad boy).
...just lagt upp ett pressmeddelande på firmans hemsida om den största nyheten på flera år!!! Känns skönt!
Utdrag ur pressmeddelandet:
Som ni alla kanske vet, så gjorde jag, Daniel för inte så jättelängesen en övergång från min gamla Canon S3 till en Olympus E3. Och inte nog med det. I dagarna fick jag äntligen min beställning från Cyberphoto som innefattade ett tele! Så nu är jag redo att börja ta de där sexiga bilderna ni alla tjatat på mig om. Särskilt du Börje! Naket ska det vara.
silfver skrev:
Utdrag ur pressmeddelandet:
:birp Silfver är, såhär tidigt på fredagen, redan i toppform! :) Börje kommer få ta på sig en Borat-tanga så ska vi ta porträttbilder framför Opeln :)
känner mig som en USB port 1,1 som tvingas vara en USB port 2,0
...dammsugit 18kvm. Köpt ostbågar. Börjat njuta av helgen.
.. Varit på nordbygg-mässan, inge vidare..
Danny skrev:
:birp Silfver är, såhär tidigt på fredagen, redan i toppform! :) Börje kommer få ta på sig en Borat-tanga så ska vi ta porträttbilder framför Opeln :)
.. inväntat bildbevis.
.. jobbat av bara tusan.
.. Kommit hem och duschat av mig arbetsveckan
...känt mig som en Opel som måste vara en BMW.
...haft massor med småpyssel att göra, fick allt gjort utom det jag skulle göra. Iofs bara roliga saker, som att fota och pyssla med grafik och hemsida. Men övertid på en fredag är ju trist.
...jobbat och kommit fram till att den uppkomna arbetssituationen gjort att jag enligt schema ska jobba fem helger på rad. Plus veckodagarna. Ehum.
...spontant tagit in på en turkisk restaurang, Pera, här i stan. Riktigt kalasgott! (y)
...på brors initiativ tänt ett ljus i en minneslund, för morfar som idag skulle ha fylllt 86.
...landat i sängen med nya laptopen och wlan. :e
...upptäckt att laptopen verkar ha sim-kortsplats. Måste testas vid tillfälle.
... pluggat konstant fram tills nu inför skolprov om sex timmar, och avser plugga lite till. :o
...men shit! Gå och lägg dig. Du lär behöva lite krafter kvar till provet va?!
...funderat på om det blir cityrace med bilen hem till Arsenal - Liverpool. Borde utan problem hinna hem till andra halvlek.
...promenerat runt på stan och käkat glass tillsammans med sambon! :h
...varit i naturen på fotorunda, den här gången åkte jag bil till ett schyst ställe, tog med all utrustning och vandrade iväg. Det var bra att jag tog med ryggan, trist om man bara har telen och hittar nåt skitbra makromotiv.