...stressat till träningen bara för att komma dit och höra att det inte är någon träning!! :bla
...sett sista halvtimmen av vasaloppet istället. Vilket prestation av Jörgen!
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 555 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...stressat till träningen bara för att komma dit och höra att det inte är någon träning!! :bla
...sett sista halvtimmen av vasaloppet istället. Vilket prestation av Jörgen!
... baksmälla. :x
...känt att helgen i skidbackarna inte var nog. Jag måste få åka mer innan säsongen är över! :o
..raderat Windowsmappen. :e
..konstaterat att jag inte alls vill gå och jobba i morron. Kan jag skylla på att jag inte hittar dit, det är ju trots allt 1½ vecka sen jag var där senast..? :q
...väntat på att det ska bli måndag så jag kan få svar från jobbet jag sökte för lite mer än en månad sedan...
...haft lite för mycket att göra
.. försökt hitta nån lägenhet att gå på visning på..
... fått åka in till jobbet för ett möte.
Kan komma på många bättre sätt som jag vill tillbringa söndagkvällar på.
...känt mig rejält måndagssur. Mitt egeninköpta kaffe på jobbet är i princip slut utan att jag själv tagit något, jag är mer skidsugen än jobbsugen och få människor förstår att likvida medel är nödvändigt för ens överlevnad.
.. Stannat hemma från jobb för första gången på nästan 3 år, jävla förkylning.
ska sticka till Polen om 2 timmar.
.. insett att jag förmodligen inte kommer ha råd med lägenheten jag blev kär i igår .. :(
...försovit mig, hade glömt ställa klockan. Men vaknade ändå bara en timme efter jag skulle gått upp! det är väl ganska bra, den inbyggda klockan fungerar fortfarande... (y)
...insett att jag kommer att missa åttondelsfinalen mot Lyon ikväll. Fan att jag ska bli frisk och duglig för fotbollsträning. :bla ;)
.. Gått uppp extra tidigt
.. Åkt till Skillingaryd
.. Varit på begravning
.. Åkt hem igen
...kommit in i depperiod igen. Suck. Det som såg så ljust förut.
...hittat nya designbloggar. Mums.
.. Gått up tidigt, druckit kaffe.
...halvförsovit mig.
...cyklat ner i ett gnistrande vinter-Östersund med massor av snö, strålande solsken och -8°C!
...klivit upp ruggigt tidigt! :OO
...vart glömsk och fått en extra morgonpromenad, najs :OO
...kört X2000-tåget (521) hem till Linköping :h
...sovit vidare hemma! ;)