... tittat på mina betalningar och funderat på vad i h-vete jag har köpt för 715 kronor.
... gått igenom min plånbok och (Genom att bara kika på två kvitton som på inget sätt relaterar till min betalning samt hur mycket pengar jag hade kvar där) fått en snilleblixt: "Klar som fanken att det är busskort". haha, smidigt värre mig (y)
... Börjat räkna pengar igen. Det är jobbigt på det sättet att man ser inte pengarna försvinna på samma sätt när man har kort som när man måste ha kontanter. Faaaarligt.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 722 visningar · startad av Vimp · sida 543 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...shoppat lite på företagskortet. :birp
..varit fyra gånger på Stena Recycling i Veddesta med massa skräp från jobbet - gamla datorer, skrivare, maskiner, elkabel...
..noterat att mässing är dyrt, de 250kg jag lämnade in gjorde att vi gick plus. :e
...insett att mycket man gör för sina kollegor är lika med nada. Är det dags att sluta ställa upp?
...haft en riktig <valfri svordom>-dag.
...störtat ut i de stora vågorna på djupt vatten
...setat (suttit) helt ensam en bra stund i bastun och sett solen gå ner och Helsingör börja glimma på andra sidan vattnet!
... fått godkänt på uppskrivningen. :)
vatt på teatern och kollat upp vad som ska göras till påskens föreställningar av mio min mio
obelix skrev:
...bllivit utskrattad av min läkare då jag berättade att jag hade rört till det med mina mediciner, hade tagit fyrdubbel dos vätskedrivande under ett par dagar...
Oj! Låter inte helt bra...
... fått läst 3 långa, stora kapitel i 1 st faktabok.
... börjat leta efter ett fritt, "hosted" forum att ev haka på min hemsida...
..svurit över filmande turkar och usla turkiska producenter. :bla
..bokat plats på flyget till och från Kap Verde, plats 35F (med extra benutrymme (y)) är min, bara min... :e
...haft en kanondag:
...först fick jag svar angående min ficklampa: "nej, vi säljer inte extra linser, men vi byter mer än gärna ut hela ficklampan om du skickar tillbaka den" (y) amerikaner är bra att göra business med, de är så service minded! Man blir riktigt på bra humör av att kontakta kundtjänst, hur vanligt är det här? :OO
...sedan beställde jag Canons dyraste bildstabiliserade kikare (kostar 13 kkr här), till jobbet. Det ska bli grymt kul att prova den! (y) och ja, beställde från amerika såklart ;)
...tränat, och det gick skitbra, tränaren sade att han var stolt över mig, för jag är den enda som får till framåtsvep riktigt bra (y) man känner sig lite stolt minsan
...till slut fått mina skivor från CDOn! (y) t ex Hoffmaestro's debutplatta!! (y) (y) också lite bra reaplattor, 22 pistepirkko, Orbison och annat... :birp
...har hämtat ut mina VM-kläder (y)
...fakturerat årets första sponsor (y)
... känt mig överarbetad för 3:e dagen i rad.
... har haft konstant huvudvärk hela dagen.
... webdesignat och skickat iväg template till kund. 1st draft.
... börjat kränga mer problem, hur jag ska lämna en dator, hämta en dator + skrivbord utan bil. Någon i götet som har lust att ställa upp på måndag förmiddag? Bjuder på lunch till personen i sådana fall :)
..haft en gräslig rinnande snuva till följd av influensan. Kan inte sova. Argh! x(
...återigen inte kunnat hålla mig borta från lokalblaskans webbforum.
Auric skrev:
ska ha nationellt prov om en halv timme!
bara be till gud och hoppas på det bästa
så var det dax igen hoppas det går lioka bra som sist
Varit på Arbetsförmedlingen och fått min "närvarorappport" (försäkran aktivitetsstöd) undertecknad och sedan postad till Försäkringskassan. Då kan man förvänta sig lite kaffepengar till slutet av månaden.
Det känns som man är oftare/mer på AF för diverse pappersvänderi än man faktiskt hinner söka jobb. x(
... fått min blixt från cyberphoto .. med en liten söt lapp där det stod: Förlåt för misstaget, hoppas lite choklad plåstrar såren lite. (och även då ungefär 10 bitar choklad) visst blir man glad! :)
... slöat lite på jobbet (lite för mycket privatsurf än jobbjobb)
...blivit förbannad över snåla attityder
...fortfarande inte tillfrisknat från influensan
...problem med att det kliar i hela kroppen av stress och obehag över att inte kunna göra nåt åt viktiga problem som måste lösas