Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 54 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..blivit förvånad över mina föräldrar som stod med en tårta utanför dörren, helt oanmält - 25mil hemifrån. :)
magnusfeldth skrev:
... idag har jag käkat sushi för första gången, och det var inte sista gången... om någon hotar mig med pistol!!!
Det tar ungefär tre gånger att vänja sig vid en maträtt. Grattis, nu har du bara två gånger kvar tills du gillar det! ;)
Suttit på wF sen i morse, med undantag på promenad o inköp på 2tim samt en film på 1,5tim. Samt uppdaterat min photosida.
Idag har jag kommit hem igen efter 10 dagars besök hos bekanta i Tehran. (y)
Har haft det ypperligt och träffat många nya vänner. Men 10 dagar var i det futtigaste laget för att uppleva den för mig annorlunda men så otroligt gästvänliga och roliga miljön. Det här var helt klart den bästa resa jag gjort! :D
Iran ligger på plus hos mig ivf ;)
Jag har varit ute med en polare och pimplat, det var skoj! Inte så mkt fisk dock :) Men efteråt eldade vi och grillade korv. Det var minst lika kul! :) ...pyroman som man är tycker man ju alltid det är skoj med eld :)
Fia skrev:
Det tar ungefär tre gånger att vänja sig vid en maträtt. Grattis, nu har du bara två gånger kvar tills du gillar det! ;)
Frågan är ju varför man skulle äta det igen om man inte gillar det ;)
Quid skrev:
Frågan är ju varför man skulle äta det igen om man inte gillar det ;)
Tänk långsiktigt! Efter tre gånger så har du utvidgat dina vyer och kanske fått en ny favoriträtt. Varken jag eller mina sushi-kompisar gillade sushi första gången de åt det. :)
Idag har jag... suttit på föreläsningar och gjort GIS-övningar hela dagen. Gruff åt ESRI:s programvaror! Hoppas verkligen att de anställer några användbarhetsexperter snart, för deras program skulle verkligen behöva bli mer användarvänliga.
...pratat med rekryteringsfirman:
celia skrev:
enligt rekryteringsfirman är jag fortfarande aktuell för det andra jobbet. Nåt bra iaf :)
Ska dit imorrn :birp
Handlat lite. Bytt in en vinst mot 2 nya tialotter. Ätit hemmagjord pizza. Inte städat.
Kollat in Win2003 sever R2 och Virtual Server 2005 Väl värt att testa.
...varit hemma från skolan
Spelat badminton! Skitkul! :bire
...gått hem vid lunch eftersom någon grävde av elkabeln så hela företaget slocknade. :)
jobbat...
Jobbat.
Sedan plockat isär min 28kvm-lägenhet som jag bott 5½ år i. På onsdag bär det av till 78kvm med öppen spis.. Mumma. :bire
...jobbat över 4½ timme.
...testat karate för första gången i mitt liv.
Tackat nej till ett (attraktivt) exjobb hos en telefonbyggare pga lång resväg, fått ett annat exjobb samt beslutat mig för att gå 20p Robotics. Samt till sist gosat med lilltjejen :)
Gymmat. Skönt. Har även cyklat totalt nästan en mil fram och tillbaka från gymmet. Hm. Det var fullt av söta flickor där i dag. Det blir nog till att träna klockan 12 varje dag. :birp