laljaMedlem sedan dec. 2007467 inlägg
Coccozz skrev:
...kokat soppa på köttfärs, passerade tomater, buljongtärningar, spenat, vatten och kryddor. Det blev mot all förmodan gott! :birp
Det där är underbart!
MEN, använde du "buljongtärningar"? Jag brukar använda en halv bara!
Aja, on topic,
..vaknat,inte ätigt än, dock druckigt kaffe.
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inlägg...kollat in klinker
...brutit opp det gamla köksgolvet
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...plåtat en massa. :)
...fått mat.
...storhandlat.
...kommit hem igen...
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg ... bokat båt och hotell till helsingfors, jättebilligt!
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg .. vaknat
.. ätit frukost.
.. spelat cod4 (gick åt skogen).
.. dragit igång ftpn.
.. städat.
.. öppnat första ölen.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...insett att mina pengar kommer inte att räcka till löning så jag har fört över 2000 från sparkontot
...handlat 1 Gb minne till datorn :OO
...fotat en del, både med min och en 400D (y)
...slappat och ska nu titta på Life Aquatica
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..inte gjort ett smack på hela dan. (y)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...kollat på Uniteds vinst över Reading.
...inte druckit en enda öl innan festen.
...druckit desto fler öl på festen.
...druckit rikligt med välsmakande bål på festen.
...lirat Buzz och Singstar.
...insett att det varit en förbannat rolig kväll!
. (y)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...fått 258 spam! :o Brukar inte få mer än 2 om dagen. :l
VviggediMedlem sedan nov. 200717 inlägg ...öppnat en faktura från T3 på en ip-telefon-tjänst som inte ens är aktiverad
.. inhandlat följande 4 kort för 76 €.. (ibland önskar jag verkligen att euron skulle hålla sig på samma nivå som dollarn gör för tillfället..)
Snart är min samling komplett! :e
laljaMedlem sedan dec. 2007467 inlägg..haft en hemsk morgon, ni vill inte veta .. (n)
..haft en desto bättre hemresa på bussen då jag och min flickvänn mötes
av en ren slump och satt där bak och hade det bra, :)(y)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..av en slump zappat fram damernas masstart i skidskytte och sett ACO och Jonsson som enda damer skjuta fullt! (y)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...lirat biljard.
...gäspat.
...käkat bakispizza. Så fort Max-bygget är klart så ska jag testa kolons mAx-bakistips.
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg ... varit i sigtuna å fotat
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..käkat bakismenyn på mAx trots att jag inte var bakis, men det gick bra i alla fall. (y)
..på grund av ovanstående helt missat Sveriges match i handbollen. :l
..varit så veckovill när jag knallade runt på stan så jag fick kolla på Expressen jag hade i näven för att se om det var lördag eller söndag. :e
KkajMedlem sedan aug. 2004282 inlägg cyklat till Nåsten/Håga, sprungit längs mtb-spåren där det är som mest kuperat, sen cyklat hem igen. En och en halv - två timmar ungefär
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...kommit 1 ½ timme tidigare till jobbet. Det är bra, nu kan jag få övertid idag, men ändå komma hem som vanligt! :) Rätt smart faktiskt!? :OO
laljaMedlem sedan dec. 2007467 inläggBara slappat, ska ut och jogga nu. Ett varv runt bellersjön är inte dåligt eller. !
AAuricMedlem sedan okt. 20071 082 inlägg Vaknat med en migrän som sitter fastslickad under pannan och vill inte försvinna :(