.. Kodat ännu mer i C++ :D
.. Druckit minst 7 koppar kaffe,efter en dålig natt.. :|
.. Sitter och dricker min 8:de kop kaffe :)
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 525 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. kört vilse när jag letade efter crimson
.. varit inne på crimson och fått den dåliga ursäkten att de slarvat bort en filmrulle
.. skällt lite
.. handlat (satan vad dyrt det är att köpa vanlig mat här i stockholm!)
..kört ut två fat spolarvätska och tre fat kylarglykol till en bilfirma i Solna med jobbskåpet. Spolarvätskefaten väger bara runt 180 kg så de är det ingen fara med, men att asa omkring 235 kilo glykolfat i en minibuss man inte kan stå rak i... Fan, jag hade ont i ryggen redan innan... :x
..fått ett högst oväntat besked jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med. Det höll på att gå åt helvete, men det här ska nog bli bra trots allt...
...åter igen haft fullt upp på jobbet, jag skulle behöva fixa klart elen på maskinerna, men istället kommer grafikuppdrag, hemsidemeck, paketskickning och annat emellan, trevligt förvisso, men det känns som det kommer bli sådär körigt igen, ganska snart :(
...tränat!!!!!!!! säsongsstart, för en gångs skull kom jag i tid! Men det berodde på att det stod fel tid på hemsidan, en halvtimme för tidig var jag, nästan iaf (så var ju sen från början). Iaf, det gick bra!! Kändes som jag skulle kunna kört ett pass till efteråt. Fick reda på att snart så kommer svärden från Kina och då ska vi börja leka med sånt också! (y)
... varit på anställningsintervju.
... jobbat.
... lekt med kameran.
...varit hemma, sjuk.
...passat på att klippa mig.
sovit
ätit
rökt cigg :P
.. Äntligen monterat in nya disken (Skönt med 400GB extra)
.. Äntligen schemalagt backupen på datorn till den externa disken
.. Ätit choklad
...sovit ganska gott. :) Har fått in en riktigt bra sömnrutin nu. Somnar vid tio, halv elva på kvällarna. Riktigt skönt...
.. Masat mig ur sängen efter en halvtimmes tjat in i örat "pappa.. pappa pappa.. paaaappa.." :)
.. Tagit med täcket in i Mollys rum och lagt mig på lekmattan men snabbt insett att det inte ens blir vila av.
.. Fixat frukost åt oss två (mamma får sova vidare)
.. Svarat på en del mail
Dryden skrev:
...konstaterat ett "Okej. Nästa!?" när kund stormade ut ur butiken och skulle ringa tidningarna direkt.
varför skulle han ringa tidningarna?
.. Druckit kaffe.
..Inte kodat idag 'hittils', men ska koda nu!
..Börjar bli trött, kanske dags för en till kaffe?
..*Sprang till köket, såg att kaffet var slut, grinade,gick till kiosken 15 meter bort , köpte en kaffe, drack den, köpte en till , satte på locket*
..Nu är jag här med min kaffe :D
Kaffeberoende?
Auric skrev:
varför skulle han ringa tidningarna?
Personen tyckte inte att vi skött våra åtaganden. Konstigt, för det var precis vad vi gjort.
...fått provresultatet från gårdagens viktiga prov i SÄO, Säkerhetsordningen, 98% rätt, grymt! :D
...pluggat mer, rätt slut i skallen.. :l
...gått på långpromenad, dryga milen i regnet, tokskönt, men blåsor under fötterna nu..!
...hemlängtan!! :(
Fått ett mail med följande innebörd:
Följande fråga ställdes nyligen i en statlig utredning:
"Är det för många invandrare i Sverige" ?
17% Svarade ”Ja”
11% Svarade ”Nej”
72% Svarade ” \*\*عهد\*\* الأمن العالمي بواشنط\* ”
Är det roligt? Eller ens bra!
Lasp skrev:
Fått ett mail med följande innebörd:
Följande fråga ställdes nyligen i en statlig utredning:
"Är det för många invandrare i Sverige" ?17% Svarade ”Ja”
11% Svarade ”Nej
72% Svarade ” **عهد** الأمن العالمي بواشنط* ”
Är det roligt? Eller ens bra!
Det där var ju hur festligt som helst,
Själv har jag idag jobbat extra länge.. hela 11 timmar blev det.. steg upp fem för att ta mig till jobbet och tillsammans med våra drifttekniker köra Nödströms-test med våra dieselagg på morgonen.
...fått ledigt på tisdag. Då jävlar blir det Åre(ts första skiddag!)! :e
...stressat lite på jobbet.
...fått fina presenter. :e
...haft svårt att bestämma dessert till kalaset på söndag.
..äntligen varit i Vallentuna och hämtat min nya soffa! (y)