..inte gjort något klokt alls.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 522 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. tittat på Försvarsmaktens Jubeliumskonsert på TV Finland.. Kari Tapio framförde ett par odödliga klassiker som "Olen Suomalainen".
...inte kunnat motstå frestelsen längre, utan beställt en bärbar dator, vem kan motstå ett pris på under 4000 kr för en ny bärbar!? En Lenovo 3000 med 1 GB extra RAM och Vista Premium blev det, känns bra! :)
...tänkt gå och lägga mig nu, möte imorn kl 12! :)
...fortsatt ont vid ena ögat. Vad kan det vara?
..blivit sjukare.
...inte kunnat sova på grund av fönster som knastrar högljutt.
...sovit med öronproppar. :OO
...hämtat mitt "pensionärsrabattkort" från F-kassan.
...hämtat ut nya sprutor, och slängt de gamla som var felaktiga för ett totalt värde av 4000:-
...varit och kollat naturen på Hovs Hallar och ätit en splendid lunch på samma ställe"
...kollat in Banmuséet i Ängelholm.
...reagerat positivt på filmen i Locomotion på ovannämnda museé.
...ringt sjukvårdsupplysningen och fått samma meningslösa svar som man får från vårdcentralerna (samma folk och fä?). Vad fyller de för funktion, mer än att rekommendera en miljon olika salvor och medel på Apoteket? "Testa hydrokortizonsalva". Det gjorde jag och det hjälpte, tills jag slutade med salvan. "Testa en starkare kortizonsalva.". Så, om inte det fungerar ska jag då testa en ännu starkare salva? Vad krävs för att få en tid? Att man använt sjutton olika salvor, amputerat båda benen och är halvt bortfräten av sånt som ser ut som eksem?
. :bla
... jobbat hemifrån. Skönt att slippa åka 8 mil i busväder.
... fått ett samtal om att jag ska klippa mig om en timme.
... insett att jag tydligen ofta glömmer att jag ska klippa mig så dom ringer och påminner mig ett par timmar innan. :r
Sovit till ungefär två timmar sen. Fest om två timmar :)
... varit i Göteborg.
... köpt lite grejer.
... egentligen blivit HUR JÄVLA FÖRBANNAD SOM HELST men eftersom några av mina nyårslöften var att visa mindre aggressioner och att se mer positiva saker med människor så är jag förhållandevis ganska lugn just nu.
firat lillsyrrans födelsedag
Lasp skrev:
...varit och kollat naturen på Hovs Hallar och ätit en splendid lunch på samma ställe"...kollat in Banmuséet i Ängelholm.
...reagerat positivt på filmen i Locomotion på ovannämnda museé.
åk dit på sommaren och sedan gå på norvikens trädgårdar (har plankningstipps om du behöver) som ligger inte långt därifrån.
...tappat humöret fullständigt efter att ha stått med en kund i över en timme.
...sett SVT-Sportens årskrönika, som inledningsvis mestadels handlade om hur mycket bättre det var förr. Lite typiskt Jonas "hej, jag är mest skeptisk till det mesta" Karlsson.
...sovit ut rejält. Somnade nio i går och sov till tio. Riktigt bra. Känner mig lite friskare nu... men nu ska jag ner till tvättstugan i stället. :p
...snozat om. Fan också.
...lämnat in stryktipset.
...drickut en välförtjänt god kopp Zoegas mörkrostade grovmalda pressokaffe. :f
.. blivit megaförkyld.
...gått ner till ICA för att köpa en 25W glödlampa. Jag kom hem med bananer, mjölk, tvättmedel, en dubbeldusch och glass. Men ingen glödlampa. Såklart.
.. Vaknat, har snart innebandy match :=)
..vaknat av att polaren ringde.
..fått veta att festandet hos dom i kväll är omgrupperat till en finlandsfärja.
..garvat åt att under ett års pluggande i storstaden tänker de minsann beta av hela listan med saker man måste göra i Stockholm... :e