... mest sovit i soffan eftersom jag jobbade i natt. Men nu börjar jag pigga på mig! :birp
Idag har jag...
17 993 svar · 1 290 347 visningar · startad av Vimp · sida 521 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →.. varit sjukt trött, gästerna gick hem ca 03.00 och så städade vi av det värsta var i säng till 04.00
.. Ätit rester, men det var inte fel med oxfilé och potatisgratäng idag heller :e
Freko skrev:
...Skrattat inombords av TV6:s trailer för Rambo-filmerna "Vi visar 1 till 5, men inte 6 för den sög ju faktiskt.."
6 Rambofilmer? Det var inte Polisskolan?
:stefan: skrev:
..märkt att jag tog fel dojor när jag gick ut i snöslasket, dessa var det inte Gore-Tex i... :x
...aha, jag var ut och gick i slasket och fick för första gången prova mina Gore-Tex-pjuck på allvar, funkar bra.
...jo, det är ju det jag gjort, promenerat, i förmiddags snöade det så fint och man tänkte inombords "yes, nu är snön här", men det smälte ju bort efter lunch :(
..inte kunnat somna. Fan, jag ska ju jobba i morron! x(
..sovit sådär tre-fyra timmar i natt. Åh så pigg jag är... :x
..läst på bipacksedeln om Rinexin. Vanliga biverkningar: sömnsvårigheter. No shit? :l
...vaknat en timma innan väckarklockan och bara väntat på att den ska ringa. :x
... släpat mig ur sängen för årets första arbetsdag.
... kommit en timme senare än vanligt till jobbet.
... druckit en kopp kaffe.
... fått ett samtal, anställningsintervju nästa vecka. :)
...shit vilka sömnproblem ni hade, inte bättre här, gick och lade mig halv två kanske, kunde inte somna förrän vid, sju eller så... usch vad jobbigt... måste börja få normal dygnsrytm nu så man kan börja jobba nästa vecka...
jag har iallafall såvit bra men jag har så ont i foten! har haft det hela året
...blivit brutalt väckt, se Hjärtats tråd.
...packat badväskan för årets första dopp i havet.
Lasp skrev:
...blivit brutalt väckt, se Hjärtats tråd.
...packat badväskan för årets första dopp i havet.
du måste ha skinn som en noshörning!
...köpt gymkort för våren och gymmat i två timmar
..muttrat över Com Hem - hade de varit smarta och tagit kostnaden för PVR-boxen på månadsfakturan hade jag beställt en sån idag, men den kommer som postförskott. Då blir det ingen förrän nästa lön. :l
..bestämt mig för att fortsätta min igår påbörjade Robocopsvit.
...börjat putsa lite på min HTML-kunskap, efter att sett min riktigt urusla hemsida.
...är nyfiken vad :stefan: tycker om Robocop? (köpte själv triologin vid julen).
...[igår], sett Arn!! Jävlar vad bra den var! Grymt coolt å se en svensk film av det där slaget. Rekommenderas! Dessutom väldigt intressant med all historia runt omkring, man blev nyfiken på en hel del saker efteråt... ska man vara petig kanske det var lite mycket kärlek...
...kommit hem till min dator igen, innan jag åkte hade jag skapat ett konto till och stängt av autologin, det var inge bra, för jag kommer inte ihåg mitt lösenord, idag löste det sig dock:
...lyckats få fram mitt lösenord till mitt konto i Windows XP. Det var löjligt enkelt!!! Skrämmande att det inte skyddas bättre. Lita aldrig på lösenord gott folk!
...vandrat i snön!!! Det är ju minst fem cm vitt puder på marken, usch vad man längtat efter detta, synd det kommer nu när man ska börja jobba...
Danny skrev:
...[igår], sett Arn!! Jävlar vad bra den var! Grymt coolt å se en svensk film av det där slaget. Rekommenderas! Dessutom väldigt intressant med all historia runt omkring, man blev nyfiken på en hel del saker efteråt... ska man vara petig kanske det var lite mycket kärlek...
...kommit hem till min dator igen, innan jag åkte hade jag skapat ett konto till och stängt av autologin, det var inge bra, för jag kommer inte ihåg mitt lösenord, idag löste det sig dock:
...lyckats få fram mitt lösenord till mitt konto i Windows XP. Det var löjligt enkelt!!! Skrämmande att det inte skyddas bättre. Lita aldrig på lösenord gott folk!
...vandrat i snön!!! Det är ju minst fem cm vitt puder på marken, usch vad man längtat efter detta, synd det kommer nu när man ska börja jobba...
jag såg den också fast igår och håller med om att den är bra huvudrållen kommer från grannbyn.
... skottat snö
... jobbat
... känt runt midjan att det definitivt är dags att återuppta träningen. Det har blivit alldeles för mycket god mat i helgerna... :birp
...premiärklämt på Nokias nya N95:a med 8Gb. Lite småporrig faktiskt och så jäkla mycket snyggare i svart. Jag har sagt det förut och säger det igen - black is beautiful.
...tagit mig från Ulvsunda Industriområde i Bromma till IKEA i Kungens Kurva kollektivt. Ett byte på vägen, bara buss och en dryg halvtimme tog det. mobil.sl.se rockar! :e
..hittat halogenspotar utan trafo på nyss nämnda varuhus, nu ska jag bara dra lite kabel, sen blir det lyse i klädkammarn! (y)
..knackat lite i väggarna i nyss nämnda klädkammare och konstaterat att det är träväggar istället för tegel som jag trodde. Gött, enklare att skruva!