...tränat. Fy fan. :bla
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 982 visningar · startad av Vimp · sida 518 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...funderat på om jag ska köpa ny TV:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1523875.ab
den är lika hög som mig :e
...sett en sida som påminner om wF city men som byggs ut när folk besöker sidan via olika länkar, kul grej:
http://neka.myminicity.com/
... vaknat efter en dunderfest igår!
... kollat igenom bilderna (ca 1200st) och insett att min kamera börjar fokusera lustigt :|
...kollat igenom ett avsnitt av Australian Geographic - The Best of Australia. Ibland så känns det som att det hade varit bättre att inte åka dit alls, det går ju inte en dag utan att jag längtar tillbaks!
..köpt "4 böcker för 100" för 50 kr på Coop. Jag gillar rabatt..
...letat restresor
...pluggat resttentor, nästan som Lasp alltså... :)
... åkte hem från Gävle och julfirande
... blandat några bärs och glögg för att fira vid hemkomsten §e
... flyttat filer från en nätverks hd till en annan
...varit på annandagsbandy och sett ett kommunalråd agera fullpackad, odräglig och direkt motbjudande.
...käkat än mer julmat.
...besökt en vän.
...fått Havannacigarren levererad! :e
..gått upp tidigt - fy fan för att jobba i mellandagarna.
..funderingar på att vi ska räkna kunder och telefonsamtal idag och i morron, det lär inte bli många så varför ska vi ha öppet?
...drömt att jag träffat en jätte som jag kallade Food Pusher. Rätt fantasifullt tycker jag. :e Han hade dessutom superkrafter: han kunde generera något slags kraftfällt runt sig, som en tryckvåg. Och så var han typ 3 meter lång och superbiffig. :P
... kollat in mellandagsrean.
... nya byxor och skjorta blev det. Ett par byxor till dottern också.
... hjälpt kompisen att snickra lite. (reglat golv)
... hällt upp en whisky. *Mums*
... packat ner heeeela min lägenhet i flyttkartonger
..sett det nionde avsnittet av Band of Brothers: Why We Fight. Det borde alla mentala kalhyggen se - och alla andra också.
.. Fattat ett viktigt beslut. Får se om något år eller så om det var rätt beslut..
.. Firat mor.
.. Köpt lotter och inte vunnit.
...pluggat fysik, usch vad jobbigt, men intressant
...jobbat hemifrån eftersom chefen ville att jag skulle uppdatera hemsidan lite, inte orkade han översätta filnamnen till engelska heller, han sade "du får konstnärlig frihet" och skrattade. Jo det var ju lagom kul... kul att uppdatera hemsidan dock
...inte hunnit med allt jag tänkt mig...
...fått en kalasfin bok av flickan. "Regnskogen" med en miljard macrobilder på djur man inte trodde fanns ens i fantasin! :f
...fått min totalt it-inkompetenta mor att RSS:a min blogg i mobilen. :e
...kört Trollhättan - Grums.
...muppat med mobilen Grums - Torsby.
...sovit Torsby - Mora.
...kört Mora - Östersund.
...anlänt Östersund för en liten stund sedan.
...sett att det börjat närma sig nyår även på wF. :birp
...drömt om folk. Alltid kul med fester och insparker...
...vaknat upp med rostig hals. Kan det vara på grund av gårdagens vaccination? :o
...drömt att jag kom åkandes på huvudgatan i Brålanda. Där får jag plötsligt syn på magnusfeldth som gör en obscen gest åt mig, varpå jag gör en u-sväng direkt. Tyvärr ser polisen det, som kör upp mittemot mig och ger mig en bot på 2500 spänn. :OO
...fått en julklapp - en lågenergilampa. Min första någonsin faktiskt. (y)