...jobbat
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 645 visningar · startad av Vimp · sida 515 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..Blivit vettskrämd halkade på isen och var typ två centimeter från skit stora glassplitter.
..krupit omkring under järnvägsvagnar för att kika på skivbromsar, klart intressant... ;)
..fått tillbaka första provet inom utbildningen, 92% rätt, kändes gött!
..pluggat halvhårt, skönt att lov kommer snart!
.. fått bekräftat att Big Sky är årets låt :)
..just märkt att jag fick lön redan idag. :e
:stefan: skrev:
..just märkt att jag fick lön redan idag. :e
Lyx! Min kommer inte förrän på Onsdag. Fast det är visserligen uppgjort med min chef så.
... varit nära att bli indragen i en sexbutik. Jag har mina snabba reflexer och ben att tacka för att jag slapp (Vill folk veta vad det handlade om så är det ett internskämt där folk försöker trumfa skämmiga saker man får till jul/födelsedagar - jag har lyckats dra mig ut ur detta nu - fått en och gett igen på alla :i ).
... ätit massa mat och druckit mycket vatten! :)
snön har äntligen träffat mina axlar! (jo igentligen är det bara mjäll men man får ha hoppet uppe så länge det går)
...städat vidare på jobbet, men det gick inge bra, datorn till maskinens styrsystem var död så jag fick byta
...julfikat på jobbet
...hämtat mitt paket från Webhallen. Oj vilket ljud det var i mobilhögtalarna! (y) ...och ett 4 gb's minneskort också så man kan fylla på med lite musik :)
...haft besök av TV4 Sport på jobbet! De skulle filma ett hockeyproffs framför vår maskin!! Helt otroligt va! :)
.. jobbat sista dagen på Hallabro El i växjö .. nu är det 2 veckors ledighet sen börjar nya jobbet på Skanska i Stockholm! wiee!
..jobbat hårt i ungefär tre timmar på ett c++ skript, sen blev det strömavbrott(!!!) så dog datorn, grät en skvätt :'(, började om..
råkade adda fel person på MSN för 3:e gången
... jobbat sista dagen inför jullovet. Är ledig från jobbet i 16 dagar.
... hämtat ut den "nya" bilen. Lite roligare att köra igen.
... jobbat
... huggit julgran tillsammans med dottern.
.. tagit bort mig från Lunarstorm och snuttis.. det var kul, man fick några ligg men nu är det över.
- jobbat
- jobbat över
- flummat omkring på jobbet och skrattat hela dagen (enda anledningen till varför jag jobbade över)
-läst lite på tåget hem, tills jag somnade
- köpt lördagsgodis
- firat framtiden
... jobbat första delen av mitt första nattpass. Nu är det sova på jobbet som gäller. Håller tummarna för att inget händer så att jag får sova hela natten. :)
...jobbat länge.
...jobbat lite till.
...kommit hem och käkat.
...kollat på På spåret.
...kollat Finding Neverland (y)
...kollat Hipp Hipp Jul.
...kollat de resterande avsnitten på Sunes Jul-DVD:n.
...jobbat.
...kollat på I Am Legend.
...kollat lite x-files.
...varit jääätteeetrööööttt.... zzzzz......
...haft diverse olika skoj projekt på jobbet, fullt järn sista dagen:
...en skulle ha hjälp med att lägga Google Earth på CD tillsammans med en fil som vi ritat in grejjer på.
...chefen skulle ha hjälp med att uppdatera hemsidan lite, kul! det var länge sedan det blev något sådant...
...varit i Kista och lullat runt lite och köpt en julklapp till föräldrarna
...haft jul-ceremoni med en vän och ätit gott och utbytt julklappar... (y)
Dryden skrev:
...kollat på På spåret.
...kollat på På Spåret - man blir ju impad av den gamle tyngdlyftaren! (y)
...kollat på Livräddarna - fy satan vilket köttsår i armen killen fick som tappade en glasruta! :o :x