...mått kasst i mage och boll med yrsel och skit (x2).
...plåtat på ett kosmetika/plastik-företag. Svinkul. :)
...mått bättre.
...kommit hem...
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 646 visningar · startad av Vimp · sida 513 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →..inte vaknat än..
..ätit på Jensen Böfhus (goaste burgarna!!)
... jobbat som vanligt.
... slängt ihop ett program på lunchen till en jobbarkompis.
Undrar om hans grabb blir glad när han blir tvungen att göra multiplikations tabellen varje gång han startar datorn innan han kan göra nåt annat. :e
..suttit mer än halva dan och kuverterat almanackor och skit som företaget envisas med att skicka ut varje år... :x
..gapskrattat åt Pedda, fyyy vad elakt... :e
...somnat i badkaret. Fan vad skönt det är att bara försvinna in i tankarna alltså. :)
.. Varit pappaledig :)
.. Fixat en julklapp
...haft middagsdate med en gammal kollega, grekiskt. Vad gott det var!! lite dyrt, men gott.
...känt mig som en böckling då han satt i bilen och rökte två cigg eftersom det var kallt ute :l
skrivit klart en redovisning om hormoner skönt att få det ur vägen i morron
...monterat två element. Ett i köket och ett på sovrummet.
...kört upp till Hallsberg för ännu en vecka av järnvägsteori! :OO
...lyssnat noga om bromsar och säkerhetsordning, signaler!
...käkat god mat och tagit två promenader för att bli av med lite av det hela.. :l
...lyckats sparka igång min nya USB-dongel, en D-Link G122 under Ubuntu på den bärbara datorn, efter en hel del svordommar och onda tankar, får se hur länge den vill funka nu! ;)
...framfört mina åsikter på organisationsmötet. Min ståndpunkt kändes inte helt uppskattad av alla parter.
...tagit logotypesaken i egna händer.
...drömt att jag och syrran blev jagade av flytande kokhet chokladsås. En transformer hade vält chokladtornet och det var panik i stan. Så jag fick släpa upp oss i ett köpcenter där jag hittade en polare som satt fast i en garagelucka. Samtidigt bloggade jag från mitt armbandsur. Typiskt bra dröm. (y) :e
..garvat åt silfvers coola drömmar. :e
..hittat ett kul jobb att slänga in en chansansökan på.
..börjat tvätta...
...fäst en sista list
...kapat en dörr
...testat ytterligare en Linux distribution, ser bra ut.
... Haft en ruskigt dålig dag på jobbet.
... varit irriterad på florister som inte kan stava :bla
... inte haft något nät på jobbet vilket försvårat saker och ting ganska mycket.
pantat lite burkar .. är nu 432.50kr rikare :)
silfver skrev:
...drömt att jag och syrran blev jagade av flytande kokhet chokladsås. En transformer hade vält chokladtornet och det var panik i stan. Så jag fick släpa upp oss i ett köpcenter där jag hittade en polare som satt fast i en garagelucka. Samtidigt bloggade jag från mitt armbandsur. Typiskt bra dröm. (y) :e
kollar du på många komedier av Leslie Nilssen stil?
Auric skrev:
kollar du på många komedier av Leslie Nilssen stil?
Nej. Jag visste inte att han gjorde transformersfilmer med flytande chokladsås.
kanske inte just det men det är lika galna idéer
[silfver har de sjukaste drömmarna alltså :)]
...tränat sista gången den här terminen :( det var gradering och det gick bra! Det mesta satt klockrent och jag kunde t om förstå det kinesiska (y)
...firar det just nu med en dammsugare och whisky! Caol Ila, finfint... Laaasp? ;)
...haft lungt på jobbet. Städat kontoret lite. Imorrn ska allting annat städas så det var skönt att ha kontoret klart iaf...