...ringt och grattat min syster. Pga. inmatningsfel i släktträdet blev hon ett år yngre. Har korrigerat nu.
...njutit av Dan Anderssons dikter framförda av Johan Forslund, den grabben kan bli här.
Idag har jag...
17 993 svar · 1 288 923 visningar · startad av Vimp · sida 505 av 900
Frågan, av Vimp
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...fått skadeståndet bekräftat! (y)
Jobbat...
..tillbringat halva jobbdan med dammsugare och skurmaskin - jättekul... :x
..telefonsupportat farsan som försökte hitta sin mail igen. Jävla MS att bloata IE med massa Yahooskit så de stackars pensionärerna går vilse när de glatt uppgraderar...
..insett att det nog blir ominstallation/formattering snart, såhär jävla segt ska det inte vara om burken råkat stå oanvänd medan man varit på jobbet. :l
... blivit bjuden på en åreresa i februari med nya jobbet :)
...funderat på om jag skulle tipsa :stefan: och hans far om Linux på sticka. Dvs Usb minne.
Bakat pepparkakor.
...filmat lite.
Varit på jobbintervju på hotel Diplomat. det gick bra :)
...fått godkänt på ena labbrapporten!!
...fixat min andra labbrapport!! Hoppas den blir godkänd, skulle behöva bli klart innan helgen för då ska jag fixa den sista.
...fått väldigt ont i huvudet och det har hållt i sig hela kvällen. Mår dåligt nu också. Hoppas det blir bra tills imorn :(
..ätit åt fanders för mycket, både till lunch och middag. Det blir intressant att gå på muggen i morron. :e
...checkat in på flyget vi internet för första gången. Smidigt. Bara att knalla till gaten med handbagaget i morgon. Hoppas jag... ;)
...sovit riktigt gott.
...0 kr på kontot. Och då är inga julklappar inhandlade än. :o
...för första gången för i år fått använda julsmilisarna (Eller alltså, första gången jag använt en smiley efter att jultemat inföll). (y)
jag kan inte se julsmaylisar åp min dator men i skolan har jag sett dom
Auric skrev:
jag kan inte se julsmaylisar åp min dator men i skolan har jag sett dom
Testa att rensa cachen. FF: Verktyg -> Rensa personlig data // IE -> Verktyg -> Internetalternativ (Och böka runt där lite ;)) eller tryck bara på ctrl+F5 i vilken läsare som helst ;)
nu ser jag dom tack för hjälpen
..varit på Svensk Freonåtervinning och sett mera vitvaror på en gång än de flesta ser under en livstid... :o
..insett att det på julbordet i morron är fri dricka. Tackar! :birp
..myntat ICA:s nya namn på dyngan dom säljer i charkdiskarna till "köttfärsk".
Kom ihåg var ni läste det först. :)