...funderat på om Silfver alltid har dåliga dagar (:/)
...sms:at min älskade flickvän som är på väg hit
17 993 svar · 1 288 662 visningar · startad av Vimp · sida 494 av 900
köpt nya byxor. :bire
Läs frågan i sin helhet →...funderat på om Silfver alltid har dåliga dagar (:/)
...sms:at min älskade flickvän som är på väg hit
ätit gåsamiddag
silfver skrev:
...sovit alldeles för lite.
...vaknat riktigt jäkla bakis.
...försökt behandla min bakfylla.
...inte ätit något på hela dagen. (y) :x
...äntligen kommit hem.
finns s.k. "Bakis" tabletter på teknikmagasinet jag har inte provat men enligt min kompis så ska dom fungera.
jobbat ihjäl mig..
Auric skrev:
finns s.k. "Bakis" tabletter på teknikmagasinet jag har inte provat men enligt min kompis så ska dom fungera.
Resorb vätskeersättning funkar utmärkt. En tablett/glas innan utgång, ett glas vid hemkomst och kanske ett morgonen efter.
...kommit hem från en polares svensexa i jönköping. Kulkul!
(...med hjälp av resorb-behandlingen mått riktigt bra idag. Men det kanske också beror på att vi var rätt städade igår )
viggedi skrev:
...funderat på om Silfver alltid har dåliga dagar (:/)
Vem sa att det var en dålig dag? Jag är sjukt nöjd. :e
Auric skrev:
Skall inhandlas!
..kommit hem från en polares svensexa i Jönköping (japp, samma som kaj bevistade). Kul som fan, men jag har en blånagel från när vi körde soft air gun som gör nåt löjligt ont - fortfarande.
..hälsat på hos mina gamla arbetskamrater på K-rauta. Nästan som att komma hem. :e
..suttit på en Swebus i fyra timmar där jag hamnade näst längst bak i det trängsta sätet i hela bussen. Är man över 1.90 sitter man kloss an mot sätet framför. Aj. :x
..upptäckt i höjd med Årsta att han som satt bakom mig var en gammal student från Jönköping, det vart tio minuters snack istället för fyra timmar. :e
... rensat lite i förråden.
... fått reda på att frugan har ställt sig i kö på en valp. Vi ska visst ha en hund.
...vaknat vid sju.
...struntat i föreläsningen och lagt mig i sängen igen.
...vaknat igen. :p
..hostat lite på morronen.
..hostat lite på jobbet.
..hostat som en besatt på bussen hem. Wtf? :q
.. jobbat.
.. trött som ett as!
.. tränat, ännu tröttare än ett as!
... sparat 2400:-, tack https://www.dontworry.se :e
.. haft en måndag..
...tvättat.
...kollat på massa serier; Traveler, Family Guy och Dexter. :)
...ätit chips.
..hostat som en besatt, fortsätter det såhär blir det första sjukdagen på evigheter i morron - känns inte helt bra att hosta sig dubbelvikt när man snackar med kunder i butiken... :OO
... gått ner till tvättstugan
... upptäckt att nån snott min tvätt-tid
... h4xx0r34t tvättmaskinen så att den hostade ut tvätten och slängt den i en tvättkorg där jag lagt en _mycket_ argt skriven lapp.
... startat mina maskiner
... oroat mig för att nån kissat eller nått sånt i tvättmedelsdispensern på mina maskiner ..
... haft en i övrigt rätt sunkig dag.
...gymat.
...gått på en värdelös föreläsning.
...åkt till morsan och fått käk samt en hårklippning. Nu är man fin och proper igen. :e (y)
...kommit hem.
jofawe skrev:
... oroat mig för att nån kissat eller nått sånt i tvättmedelsdispensern
varför skulle någon göra det? har du så usla grannar så borde jag flytta om jag var i dinna kläder
Auric skrev:
varför skulle någon göra det? har du så usla grannar så borde jag flytta om jag var i dinna kläder
(folk brukar bli förbannade om man kommer och snor tillbaka sin tvätt- tid som de snott från en)
Denna gång klarade jag mig dock, hade ett oehört givande samtal med en ganska sur kille i tvättstugan.. men han var tyst sen.
... mått rätt bra över att få ut lite aggressioner
... grundmålat toadörren och larmskåpet i hallen..
jofawe skrev:
(folk brukar bli förbannade om man kommer och snor tillbaka sin tvätt- tid som de snott från en)
Denna gång klarade jag mig dock, hade ett oehört givande samtal med en ganska sur kille i tvättstugan.. men han var tyst sen.
Kul det där med tvättstuga. Har plockat ur en tvättmaskin(nystartad) och lagt i en stor hink när någon snodde min tvättid. Och en annan gång snodde jag åt mig nyckel och tog upp den till lägenheten. Snacka om moloken tjej som fick be om ursäkt med sin pappa hängandes över axeln :e
.. Jobbar över igen.
.. Haft en jobbig lunch.
.. Pluggat lite ekonomi.
.. Borstat tänderna.