hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg... ökat vikterna när jag tränade body pump
... träningsvärk
... klippt gräsmattan
... haft alla barnen hemma till middagen (18-åringen + flickvän är bara hemma en dag i veckan nu när han går i skolan i Västerås).
Sasch skrev:
Det känns otrolig skönt att få jobba igen efter ett längre uppehåll, inte sant? Man får lite "jag gör visst skillnad"-känsla... eller nåt :r
Ja, jag håller med. Det är lätt att känna sig som en parasit nuförtiden. ;)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...varit i skolan och jobbat med projekt.
...gymat rygg.
...kommit hem.
...lagat mat.
...kollat dexter.
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg ..fått ett nytt SIM-kort till telefonen, var på tiden, det gamla var c:a 10 år gammalt :OO
..tipsat kollega om Ubuntu :bire
..fått en reflex på posten :)
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggFått min "Fearless - Director's cut" från CDWow! Härligt. Då ska jag skicka tillbaka den trasiga filmen.
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Förbannat SJ som lät mig och många andra väntat på ett tåg förgäves och sen blev pressade som sardiner i nästa :x
JjofaweMedlem sedan mars 20062 194 inlägg .. fått ett meddelande från min första flickväns mamma på facebook, dags att ta bort sig själv därifrån nu kanske?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
jofawe skrev:
.. fått ett meddelande från min första flickväns mamma på facebook, dags att ta bort sig själv därifrån nu kanske?
Eller ignorera. :e
...kollat på Heroes och Prison Break. Heroes tar sig, Prison Break suger.
...käkat lite müssli.
...funderat.
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg...fått svar på flera som kommer på utvärderingen på torsdag
...någon väntat på att utvärderingen skulle komma igång efter detta brev:
Östersund Marathon skrev:
Datum för denna utvärdering har vi satt till 11 oktober klockan 18:00 plats är Radisson SAS.
Vi vill ha ett svar på om ni kan komma innan tisdagen den 9 oktober. Skicka ert svar till denna e-postadress.
Oavsett om ni kan vara med eller inte så ber vi er att om möjligt svara på dessa frågor som finns här nedan:
:e
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...känt mig som en idiot. Jag är alldeles för naiv. :bla
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg...bokat flygresa till Helsingfors. 413:- T&R med SAS, från Östersund. Länge leve insamlade numera avdammade Eurobonuspoäng! :birp
...betalat konsertbiljetten.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..asat ner en massa tomfat i källaren på jobbet. Hissen är lite speciell, det är en gammal truck där stativet sitter i väggen och gafflarna är utbytta mot plattan man står på. Hemmabygge är bara förnamnet. :e
..fått en faktura från Bostad Stockholm på 2000:-. Men jag fick ju ett förstahandskontrakt i utbyte så det kan jag stå ut med. ;)
..gjort mig redo för standup på Norra Brunn genom en välbehövlig dusch.
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inlägg...simmat en bit i havet.
...blivit överraskad av Rebecka (26) som kom in i bastun när jag nästan var ensam där.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...sett "Torsk på Tallin"!!! Ja, vi är lite efter här på landsbygden. Den var ungefär likadan som alla andra Gustavsson-filmer, lagom smaklös, rolig ibland, blandade känslor
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg ...jobbat med mitt projekt i skolan.
...fått ett jobberbjudande på telefon. Kul när folk hittar till hemsidan. :)
...shoppat massor. Nice! Det går fort när ingen tjej är med...
...satt ihop brorsans dator. Gick sådär, cpu-fläkten strular.
...gått hem.
...köpt päronsaft. :f
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg... jobbat min andra dag. :D
... suttit i simhallen och tittat på simtränande döttrar.
ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inlägg.. rättat en lite bugg i ett av programmen.
.. rättat en användare så att denne ska göra rätt.
.. rensat en del i trädgården inför snön och kylan i morgon.
.. gosat med Molly innan sängdags.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg...hört skönaste citatet, en jobbarpolare på lunchrasten säger efter att ha sett en artikel i tidningen om nya kläder: "Mode är mänsklighetens hyckleri mot sig själv" :bire killen i fråga brukar klä på sig ungefär vad som helst och skäms inte för det :h
...tagit mig hem i tid så jag skulle kunna plugga, kom på att jag glömde räknaren på jobbet, men tog en vanlig enkel räknare. Det gick väl bra, tills jag kom till slutet, det gick bara inte att komma vidare utan teknisk räknare (den i Windows gick inte heller). Det var så oerhört frustrerande så jag ville slänga ut räknaren genom fönstret! x(
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..garvat åt David Batra och Thomas Oredsson på Norra Brunn - hade glömt hur skönt gnällig och bitter den senare är... :e
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg..shoppat en ny duschslang på K-rauta, nu slipper jag stå dubbelböjd i badkaret!
..märkt att de tagit bort min personalrabatt. Fanken, det är ju bara tre månader sen jag slutade... ;)
..chattat med 3's kundtjänst för att ändra min adress, smidigt som tusan! (y)
..fått frågan om det var nåt mer jag behövde hjälp med?
..svarat "Disken och tvätten?"
..fått till svar att den fick jag nog sköta själv. :x :e